Adminisztrátori munkatárs
A 23 éve piacon lévő Patika Egészségpénztár hosszú távra keresi adminisztrátor csapattagját, aki hatással lehet munkájával a pénztár innovatív, rugalmas és ügyfélcentrikus szolgáltatásnyújtásához, hiszen az elmúlt évek bebizonyították, hogy az egészségnél és az öngondoskodásnál nincs jobb befektetés!
Amihez hozzájárulhatsz munkáddal a mindennapokban:
- Készpénzfizetési számlák feldolgozása, alaki ellenőrzése, saját nyilvántartó programban történő rögzítése.
- Kapcsolattartás az ügyfelekkel elektronikus úton és személyesen.
- Szoros együttműködés a társosztályokkal.
- Pénztártagi igényekkel kapcsolatos kérdések/kérések megválaszolása, ügyintézése, valamint ügyintézésre történő továbbítása a megfelelő társosztály felé.
- Egyéb általános adminisztratív és operatív asszisztensi feladatok ellátása.
Te lehetsz az új csapattagunk, amennyiben:
- Számlafeldolgozói, vagy általános asszisztensi munkakörben minimum 1-3 év munkatapasztalatod van.
- Felhasználói szinten kezeled az Outlook, Word, és az Excel alkalmazásokat.
- Megoldás-orientáltság és proaktív hozzáállás jellemez.
- Jól bírod a monotonitás, miközben precízen dolgozol, és felelősséget vállalsz a munkádért.
- Jó a kommunikációs- és problémakezelő-készséged.
- Fontos Neked, hogy szakmailag és emberileg is számíthass kollégáidra és vezetődre.
Amivel mi hozzájárulunk a hosszútávú együttműködéshez:
- Lehetőség távmunkavégzésre
- Hosszú távú perspektíva egy stabil magyar vállalatnál
- Pénteki „rövid” munkaidő
- Szakmai támogatás
- Frekventált munkavégzési hely
- Egyedi cafeteria csomag és éves bónusz
- Teljes munkaidős, határozatlan idejű munkaviszony
- Felelősségteljes, önálló munka emberközpontú vezető mellett
Állás, munka területe(i):
- Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
- Adatrögzítő
- Adminisztrátor, Dokumentumkezelő
Ha el tudnád képzelni a mindennapjaidat a fenti feladatok megoldásában és szeretnél részese lenni csapatunknak, akkor várjuk jelentkezésed!
Az önéletrajzokat fizetési igény megjelölésével a "Jelentkezem" gombra kattintva várjuk.