A magyar biztosításközvetítői piac egyik meghatározó szereplője megbízásából keresünk munkatársat az alábbi pozícióba:
Adminisztrátori munkatárs
Elvárások:
- Legalább középfokú végzettség,
- Kiváló kommunikációs képesség,
- Felhasználói szintű számítógépes ismeretek,
- Megbízhatóság, precizitás,
- Csapatban történő munkavégzésre való alkalmasság,
- Céltudatos, terhelhető személyiség
Előnyt jelent:
- Biztosítási (pénzügyi szolgáltatói) területen szerzett tapasztalat,
- Haladó szintű Excel ismeret
Feladatok:
- Biztosítási szerződésekkel kapcsolatos adminisztráció és ügyvitel,
- Ügyféllevelek megválaszolása,
- Ügyfelek visszahívása adatbekérés, hibakezelés, tájékoztatás céljából,
- Biztosítókkal való folyamatos kapcsolattartás
Amit kínálunk:
- Teljes munkaidős alkalmazotti munkaviszony határozatlan idejű szerződéssel,
- Cafeteria,
- Barátságos, fiatalos, dinamikus munkakörnyezet,
- Betanulási idő után hibrid munkarend választható (3 nap irodai, 2 nap home office),
- Folyamatos fejlődési lehetőség
Munkavégzés helye:
Jelentkezés módja:
Amennyiben a hirdetésünk kihívást és motivációt jelent az Ön számára, kérjük, küldje el fényképes szakmai önéletrajzát a "Jelentkezem az állásra" gombra kattintva!