A magyar biztosításközvetítői piac egyik meghatározó szereplője megbízásából keresünk munkatársat az alábbi pozícióba:
ADMINISZTRÁTORI MUNKATÁRS
A jelölttel szemben támasztott elvárások:
Legalább középfokú végzettség
Kiváló kommunikációs képesség
Felhasználói szintű számítógépes ismeretek
Megbízhatóság, precizitás
Csapatban történő munkavégzésre való alkalmasság
Céltudatos, terhelhető személyiség
Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
Biztosítási (pénzügyi szolgáltatói) területen szerzett tapasztalat
Haladó szintű Excel ismeret
A leendő munkatárs feladata:
Biztosítási szerződésekkel kapcsolatos adminisztráció és ügyvitel
Ügyféllevelek megválaszolása
Ügyfelek visszahívása adatbekérés, hibakezelés, tájékoztatás céljából
Biztosítókkal való folyamatos kapcsolattartás
Amit kínálunk:
Teljes munkaidős alkalmazotti munkaviszony határozatlan idejű szerződéssel
Cafeteria
Barátságos, fiatalos, dinamikus munkakörnyezet
Betanulási idő után hibrid munkarend választható (3 nap irodai, 2 nap home office)
Folyamatos fejlődési lehetőség
Munkavégzés helye
Budaörs
Jelentkezés
Amennyiben a fenti hirdetésünk kihívást és motivációt jelent az Ön számára, kérjük, küldje el motivációs levelét és magyar nyelvű fényképes önéletrajzát a bérigény megjelölésével a JELENTKEZÉS AZ ÁLLÁSRA gombra kattintva!
A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.