Feladatok:
Feladataid lesznek:
• SAP rendszerben az igények, rendelések, bevételezések rögzítése
• Számlák ellenőrzése, érkeztetése
• Kapcsolattartás a külső partnerekkel / szolgáltatókkal
• A területen dolgozók munkájának segítése
• A megrendelések leadása (pl. a működéshez szükséges eszközök, anyagok és felszerelések)
• Egyéb adminisztratív feladatok ellátása
Elvárások:
Téged keresünk, ha rendelkezel az alábbiakkal:
• Legalább középfokú pénzügyi, számviteli végzettség
• Megbízható felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek (MS Word, Excel, PowerPoint stb.)
• Vállalatirányítási rendszerek (SAP) kezelésében szerzett tapasztalat
• Magas szintű problémamegoldó képesség
• Megbízható, precíz és alapos munkavégzés
• Önálló és felelősségteljes munkavégzés
• B kategóriás jogosítvány