Feladatok:

  • Áru összekészítése szállításra / dobozolás / csomagolás,
  • Bejövő megrendelések érkeztetése/ készlet ellenőrzése,
  • Vevők kiszolgálása - áru átadása/számla írás,
  • Kimenő számlák és szállítólevelek készítése,
  • Készletmozgás könyvelése vállalat irányítási programban,
  • Külföldi partnerekkel való kapcsolattartás angol nyelven.

Követelmények:

  • Középfokú végzettség (érettségi),
  • Pályakezdők jelentkezését is várjuk,
  • Angol nyelvtudás társalgási szinten,
  • Gyakorlott MS Office felhasználás,
  • Kiváló problémamegoldó képesség,
  • Megbízható, önálló és precíz munkavégzés,
  • Számviteli alapismeretek,
  • Határidők pontos betartása.

Előnyök:

  • Hasonló területen szerzett 1-3 éves tapasztalat,
  • Navision vállalatirányítási rendszer ismerete,
  • Középfokú angol nyelvtudás írásban és szóban egyaránt.

Juttatások:

  • Munkaidővel arányos bérezés megegyezés szerint,
  • 100 %-ban bejelentett állás,
  • Stabil háttér.

Munkavégzés helye: Jászberény

 

Munkaidő: napi 4 óra – 8:00-12:00

 

Amennyiben álláslehetőségünk felkeltette érdeklődését, küldje el számunka önéletrajzát nettó bérigényének megjelölésével a JELENTKEZÉS gombra kattintva!

Cégnév: Beck and Partners Személyzeti Tanácsadó Iroda
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
HASONLÓ ÁLLÁSOK
Irodai ügyintéző Szabolcs-Szatmár-Bereg megye

kapcsolattartás a szervezet belső munkatársaival, egységek vezetőivel ezzel segítve a vezetőt a rövid- és hosszútávú döntések meghozatalában, ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE
Irodai munkatárs Pest megye

-Irodai általános adminisztratív feladatok elvégzése -adatrögzítési feladatok ellátása és adatbázis kezelése -árajánlatok készítése -számlázás ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE
Adminisztrátor Pest megye

Adminisztrátor Egy olyan vállalatról, mely országunkban a második legnagyobb műszaki kereskedő és a legnagyobb 100%-ban magyar tulajdonú webáruházat ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE