Leendő feladatok:

  • Front office feladatok ellátása (vendégek fogadása, telefonok kezelése)
  • Bejövő-kimenő postai/futár küldemények és számlák kezelése
  • Kapcsolattartás szolgáltató cégekkel
  • Árajánlatok, szerződések előkészítése aláírásra
  • A laboratóriumba érkező minták átvétele
  • A mintákkal kapcsolatos iktatás, valamint számítógépes adatrögzítés
  • Vizsgálati minták továbbítása a részlegek felé
  • Szükséges jogszabályok, szabványok, egyéb normatív dokumentumok rendszeres figyelése, gondozása
  • Alvállalkozók, együttműködő partnerek felé a vizsgálati paraméterek ismertetése

Pozíció betöltéséhez szükséges:

  • Legalább középfokú végzettség
  • Angol nyelvtudás
  • MS Office alkalmazások felhasználói szintű ismerete
  • Rugalmasság
  • Pontosság, precizitás

Előnynek számít:

  • Laboratóriumban szerzett adminisztratív tapasztalat

Amit kínálnak Neked:

  • Hosszútávú munkalehetőség
  • Stabil, nagyvállalati háttér
  • Megbízhatóság
  • Korrekt fizetés, juttatások

Munkavégzés pontos helye:

  • Nyíregyháza

Amennyiben az álláslehetőség felkeltette az érdeklődésed, küldd el számunkra magyar nyelvű

önéletrajzodat az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!

Cégnév: Beck and Partners Személyzeti Tanácsadó Iroda
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
FRISS HASONLÓ ÁLLÁSOK
E-MAILBEN

A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.

HASONLÓ ÁLLÁSOK