Feladatok:
Csatlakozz hozzánk Adminisztrátor pozícióba a pásztói üzemünkbe!
Az első CAFE FREI kávéház 2007 áprilisában nyílt meg Magyarországon, azóta a kávéházi Franchise-hálózatunk folyamatosan bővül. Mára az ország legnagyobb kávéházláncává nőttünk. Egyedülálló Franchise-rendszerünknek köszönhetően a 2013-as év nemzetközi áttörést hozott számunkra, amikor megnyitottak az első közép-európai kávézók. Azóta már Franciaországtól kezdve egészen Dubaiig üzemeltetünk kávézókat.
Feladatok, amelyek rád várnak:
• Betárgyalt beszállítókkal kapcsolattartás
• Termék, alapanyag és kiseszközök beszerzése
• Új beszerzési források felkutatása
• Raktárkészletekkel kapcsolatos napi kapcsolattartás az üzemekkel, raktárakkal és termékfejlesztéssel
• Vámügyintézés
• Kereskedelmi kapcsolattartás a Cafe Frei Franchise rendszeren kívüli partnerekkel
• Termékdíj ügyintézése
• Árkarbantartás (átadási- és beszerzési árak)
• Nyomdákkal történő kapcsolattartás, megrendelés
• Külföldi kávéházak irányába történő szállítások szervezése, valamint import fagyasztott termékek beérkezéséhez kapcsolódó ügyintézés
Elvárások:
• MS Office ismeretek
• Tárgyalási és meggyőzőkészség
• Rugalmasság
• Önállóság