Adminisztrátor munkatársat keresünk (4018)

Partnerünk intézménye Adminisztrátori munkakörbe keresi leendő munkatársát!

Főbb feladatok, munkák:

  • Adminisztrációs feladatok ellátása az Üzemeltetési és Szolgáltatási Igazgatóságon.
  • Az igazgató részére szükséges titkári adminisztrátori feladatok ellátása.
  • Havonta előkészíti a szervezeti egység létszámjelentését, vezeti a szabadság nyilvántartásokat, a jelenléti íveket és leadja őket a HR és Jogi Iroda részére.
  • Beérkező számlák előkészítése a Gazdasági Igazgatóság részére.
  • Beérkező hibajegyek kezelése.
  • Ellátja a telefonkezeléssel kapcsolatos feladatokat, felvilágosítást ad.
  • Kezeli a kimenő és beérkező postát.
  • Az intézményi iratkezelő (iktatási) rendszer naprakész vezetése.
  • A határidős feladatok nyilvántartása, a felelősök részére figyelmeztető jelzés küldése.
  • Kapcsolattartás külső és belső partnerekkel (partnerintézményekkel), vonatkozó ügyek intézése.

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Érettségi/Középfokú végzettség
  • Számítógép felhasználói szintű ismerete
  • Nyitottság többfajta informatikai program (pl.: webes alkalmazások) használatára
  • Pontosság precizitás
  • Terhelhetőség

Előnyök:

  • Gazdasági területen szerzett tapasztalat
  • Adminisztrációs területen szerzett tapasztalat

Amit nyújtunk:

  • Megegyezés szerinti bérezés, béren kívüli juttatás (cafetéria, utazási támogatás), munkahelyi bölcsőde lehetősége - térítés ellenében - a kisgyermekes dolgozók részére.

Cégnév: Karrierjob.hu
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
HASONLÓ ÁLLÁSOK
Titkárnő Pest megye

1. A cégcsoport vezetője melletti személyi titkári feladatok ellátása: naptár vezetése programok szervezése telefonok fogadása 2. Gazdasági/pénzügyi ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE