
Amerikainapközi Kft.
Csatlakozz hozzánk
Adminisztrátor - Irodai ügyintéző
pozícióba!
A BGC Hungary cégcsoport a gyermeknyelvoktatás területén több, mint 10 éves szakmai háttérrel angol anyanyelvi programot biztosít 5 budapesti, valamint további 2 kertvárosi partnerintézményben. Az innovatív szemléletmódjáért és szakmai kiválóságáért Európai Nyelvi díj elismerésben részesített Program a nyelvelsajátítás módszertanát alkalmazva, tevékenységközpontú, élménypedagógián alapuló foglalkozásait angol anyanyelvi tanárok biztosítják tanulóink számára. Dinamikusan fejlődő cégünk új munkatársat keres azonnali kezdéssel.
Főbb feladatok, munkák:
Csatlakozz 7 fős csapatunkhoz, ha jó hangulatban, támogató légkörben, jellemzően, de nem kizárólag adminisztratív feladatokat szeretsz végezni.
Önálló munkavégzés mellett az alábbi, precizitást igénylő feladatokban számítunk Rád:
Önálló munkavégzés mellett az alábbi, precizitást igénylő feladatokban számítunk Rád:
- Iroda működésével kapcsolatos feladatok ellátása, bejövő hívások és alkalmanként vendégek fogadása.
- A központi e-mail címre érkező levelek áttekintése, priorizálása, rendszerezése, válaszlevelek előkészítése és kiküldése.
- Partnerintézményeink titkárságaival történő kapcsolattartás és a nyilvántartásokhoz szükséges adat- és információáramlás biztosítása.
- Nyilvántartások, dokumentumok, szerződések kezelése (jelenlegi és a nyelvi programhoz csatlakozó jövendőbeli megbízókhoz kapcsolódóan).
- Egyszerűbb táblázatok készítése és kezelése.
- Teljesítések, partneri, szolgáltatói együttműködések teljeskörű ügyintézése.
- Kapcsolódó adatszolgáltatások és nyilvántartások naprakész vezetése (könyvelő részére, pénzügyi-, és belső munkacsoport részére).
- Készlet- és tárgyi eszköz leltár vezetése.
- Házipénztár kezelése.
- Alvállalkozókkal való kapcsolattartás.
- Flotta ügyintézés, telefonelőfizetések kezelése.
- Általános irodai adminisztráció; szkennelés, nyomtatás, lefűzés, archiválás, digitalizálás és asszisztencia.
- Egyéb, ad-hoc jellegű adminisztratív feladatok ellátása.
Az álláshoz tartozó elvárások:
Fontos számunkra, hogy örömödet leld a feladataidban és motiváltan végezd a munkádat, amelyhez az alábbi készségekre lesz szükséged:
Várunk, ha pályakezdő vagy, de nyitottak vagyunk megismerni Téged akkor is, ha már nyugdíjasként keresel munkát!
- Felhasználói szintű számítógépes ismeretek (Excel, Word), amit előzetesen tesztelünk.
- Prioritások mentén történő, fókuszált munkavégzés.
- Adminisztratív jellegű feladatokban jártasság.
- Önálló és felelősségteljes munkavégzés.
- Kiváló kommunikációs és szervező készség.
- A feladatokhoz kapcsolódóan átlátható rendszer kialakítása, fenntartása.
- Lendületesség, pozitív személyiség.
Várunk, ha pályakezdő vagy, de nyitottak vagyunk megismerni Téged akkor is, ha már nyugdíjasként keresel munkát!
Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
- Azonnali kezdés.
- Angol nyelv ismerete (nem a feladatokhoz, hanem a jó hangulathoz ajánljuk).
- Adminsztratív munkakörben szerzett tapasztalat.
- Word, Excel magas szintű ismerete.
Amit kínálunk:
Azonnali kezdéssel kínálunk stabil munkahelyi hátteret családias légkörben.
- Home Office lehetőség - heti 1 nap (próbaidő után).
- Támogató, barátságos cégkultúrában, jó hangulatú csapatban dolgozhatsz.
- Felelősségteljes munkát végezhetsz.
- Budapesten, a 13. kerületben, könnyen megközelíthető irodánk, kellemes munkahely.
- Megfefelő bérezés és szabadság, szabad hétvégék, munkaidő H-P: 8.00 -16.00 -ig (8 óra esetén), 8.00 - 14.00 -ig (6 óra esetén), túlóra nincs. Ettől éltérő, rugalamasabb munkaidőre korlátozottan, de van nyitottság a vezetőség részéről.
Állás, munka területe(i):
- Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
- Adminisztrátor, Dokumentumkezelő
- Titkárnő, Titkár
- Irodavezető