Nemzetközi elektronikai partnercégünk gödi telephelyére irodai adminisztrátort keresünk, azonnali kezdéssel.

Feladatok

  • Irodai háttértámogatás biztosítása a HR-nek
  • Adatok kezelése táblázatokban, riportokban
  • Általános irodai feladatok ellátása, mint telefonkezelés, dokumentáció készítése stb.
  • Harmadik országbeli munkavállalók adminisztrációja

Egyéb információk

  • Munkavégzés helye: GÖD
  • Irodai munkarend
  • Az álláshoz szállást nem biztosítunk

Cégnév: Work Force Kft.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
FRISS HASONLÓ ÁLLÁSOK
E-MAILBEN

A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.

HASONLÓ ÁLLÁSOK
IT adminisztrátor Pest megye

Az informatikai szektorban 25 éves tapasztalattal rendelkezünk a végponti eszközök (például PC, notebook, jegykiadó automata, nyomtató, tablet, ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE
Adminisztrátor Pest megye

Magyarország egyik vezető állásportálja, a Cvonline.hu fiatalos csapatába keressük új Kollégánkat Adminisztrátor pozícióba Ha szívesen dolgoznál ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE