Jellemzően az alábbi feladatokra keresünk munkatársakat:

  • adatrögzítés
  • adminisztráció
  • ügyfélszolgálat




Elvárások:

  • középfokú végzettség
  • angol nyelvtudás
  • felhasználói szintű Word és Excel tudás (esetleg 10 ujjas gépelés)
  • jó kommunikációs készség
  • ügyfélszolgálaton szerzett tapasztalat előny
  • ügyfélorientált szemlélet
  • csapatjátékos

Egyéb információ az állásról:

Adminisztratív munkára keresünk monotonitástűrő jelölteket, Budapest és Pest megye területén üzemelő partnercégeink részére! 



Cégnév: Randstad Hungary Kft.
Kapcsolattartó: <ul><li class="ql-align-justify" style="text-align: justify;"><span style="background-color: transpa
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
HASONLÓ ÁLLÁSOK
Üzemi adminisztrátor Jász-Nagykun-Szolnok megye

Az Adecco autóalkatrészek tervezésében és gyártásában vezető partnere részére keres munkatársat az alábbi pozícióba: Üzemi adminisztrátor Miért ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE
Irodai ügyintéző Pest megye

Megbízások feldolgozása és nyomon követése Alapanyagok, alkatrészek beszerzési folyamatának menedzselése a megrendeléstől a beérkeztetésig Meglévő ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE