A BKM BUDAPESTI KÖZMŰVEK Nonprofit Zrt. FKF Hulladékgazdálkodási Divíziója
munkatársat keres

ADMINISZTRÁTOR

munkakörbe

Kik vagyunk mi?

A BKM Nonprofit Zrt. Budapest egységes közműtársasága, amely 5 nagymúltú cég egyesülésével a főváros kiemelten fontos közszolgáltatásait végzi. Ennek keretében ellátjuk a távhőszolgáltatási, a köztisztasági, a hulladékgazdálkodási, a kertészeti és a temetkezési feladatokat, valamint kéményseprőipari szolgáltatásokat nyújtunk.

Miért jó nálunk dolgozni?

  • mert stabil munkahelyet biztosítunk számodra, határozatlan munkaviszonnyal
  • mert megbecsülésünk jeleként, próbaidő után kimagasló cafeteria-juttatásban részesítünk
  • mert mi a jó teljesítményt anyagilag is elismerjük
  • mert mi fejlődési lehetőséget és képzéseket biztosítunk számodra
  • mert törődünk a kollégáink fizikai és mentális egészségével (ingyenes fogászat és üzemorvosi szolgáltatás, üdülési lehetőség kedvező feltételekkel a vállalat üdülőiben, sportkör, ingyenes társasági rendezvények)
  • mert egy segítő, közvetlen csapat vár

Milyen feladatok várnak?

  • összefogod és ellenőrzöd az üzemvezető által kiadott feladatokat, szükség szerint bekéred a kiigazításokat és ügyelsz a határidők betartatására
  • az üzemvezető részére feladatlistát vezetsz és frissíted azt
  • gondoskodsz az üzembe érkező és onnan elküldött külső és belső levelek, iratok érkeztetéséről, iktatásáról, az iratkezelő rendszerben történő kezeléséről
  • feladatod lesz az iratrendezés, archiválás, selejtezés
  • vezeted a havi értekezleten készült jegyzőkönyveket, eljuttatod azokat az érintettekhez
  • ellátod az üzem működéséhez kapcsolódó általános és munkaügyi adminisztrációs feladatokat (szabadságok, teljesítménylapok vezetése, Libra-rendszer használata)
  • továbbítod a Társasághoz érkezett megkereséseket, bejelentéseket az illetékesek felé, szükség esetén ellenőrzöd a teljesítésüket

Mit várunk a munkakör betöltéséhez?

  • rendelkezz érettségi bizonyítvánnyal
  • rendelkezz legalább 1-2 éves szakmai tapasztalattal hasonló munkakörben
  • ismerd és használd az MS Office programokat
  • előnyt jelent, ha ismered és használtad korábban a Libra és Oracle rendszereket
  • legyél megbízható, munkádat az önállóság és precizitás jellemezze
  • legyen határozott a fellépésed, rendelkezz kiváló kommunikációs készségekkel

A munkavégzés helye:

1106 Budapest, Ezüstfa utca 12.

Jelentkezés módja:

Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődésedet, kérjük, hogy önéletrajzodat bérigény megjelölésével küldd el részünkre. A tárgyban kérjük tüntesd fel: „adminisztrátor".

Cégnév: Fővárosi Közterület-fenntartó Nonprofit Zrt. FKF Nonprofit Zrt.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
HASONLÓ ÁLLÁSOK
Adminisztrátor Esztergom

Kedves álláskeresők, Aktív angol nyelvtudással és jogosítvánnyal keresünk adminisztratív jellegű munkára szállítmányozó céghez kolléganőt/kollégát. ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE
Projekt adminisztrátor Csongrád-Csanád megye

Magyarország egyik legnagyobb világító reklámokat gyártó cége motivált , kreatív munkatársat keres  hosszútávon, angol és európai érdekeltségű ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE