Feladatok

  • Az egységhez érkező kommunikáció általános támogatása, beleértve a posta, telefonhívások és dokumentumok fogadását.
  • Találkozók szervezése és határidőnaplók kezelése.
  • Levélírás és egyéb dokumentumok megfogalmazása és véglegesítése.
  • Elektronikus és papíralapú dokumentumok kezelése, ideértve a címlistákat, levelezést, gépelést, fénymásolást, szkennelést, iktatást és archiválást.
  • Belső adminisztratív szolgáltatások nyújtása az egység személyzetének.
  • Az egység munkafolyamatainak támogatása.

Elvárások

  • Legalább 2 év szakmai tapasztalat a munkaköri leírásban meghatározott pozícióban.
  • Tapasztalat belső és/vagy külső partnerek részére szóló levelezés és egyéb dokumentumok előkészítésében.
  • Informatikai eszközök felhasználói szintű kezelése, különösen a Microsoft Office (Word, Excel, Power Point és Outlook) használatában.
  • Pénzügy-számiteli vagy gazdasági végzettség
  • Jó kommunikáció készség
  • Kiváló csapatmunka képesség

Előnyt jelent

  • Könyvelés összekészítésében szerzett tapasztalat
  • Bérszámfejtéssel és TB ügyintézéssel kapcsolatos ismeretek
  • Főiskolai, Egyetemi végzettség
  • Pozitív referencia

Amit kínálunk

  • Versenyképes bérezés
  • Fiatalos, segítőkész csapat
  • Csapatépítő programok
  • Hosszútávú munkalehetőség
  • Munkavégzés Győr belvárosának közelében

Munkahelyi extrák

  • Céges étkező
  • Céges rendezvények
  • Ingyen kávé, üdítő

Jelentkezés módja

Csatolja önéletrajzát és motivációs levelét, valamint jelölje meg bérigényét. 

JELENTKEZEM