Humán Centrum Kft.

Adminisztrátor

Leírás

VIN-FAKTOR Vállalkozási és Pénzügyi Szolgáltató Zrt. partnercégünk alaptevékenysége a követelésvásárlással tulajdonba került követelések (portfolió) kezelése, behajtása és az értékesítéssel történő hasznosítása. Az úgynevezett work-out tevékenységre, a lejárt fizetési határidejű követelések megvásárlására specializálódott.

Feladatok

  • Ügyfélakták kezelése, szkennelése
  • Adminisztrációs feladatok
  • Archiválás

Elvárások

  • felhasználói szintű számítógépes ismeretek (Excel, Word) 
  • pontos, precíz munkavégzés
  • monotonitástűrés  

Munkaidő

  • hétköznaponként irodaidőben
  • részmunkaidőben, rugalmas beosztásban végezhető

Amit kínálunk 

  • bruttó 1500 Ft/óra 
  • hosszú távű, stabil lehetőség

Munkavégzés helye

  • Budapest V.
Cégnév: HumanCentrum Kft.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
HASONLÓ ÁLLÁSOK