Feladatok

A cégvezető napi munkájának segítése pénzügyi és adminisztratív információkkal. Pontos adminisztráción keresztül biztosítani a vállalat hatékony működését.
 

  • Az ügyvezető napi munkájának folyamatos támogatása kereskedelmi és pénzügyi, forgalmi adatok szolgáltatásával;
  • Napi pénzügyi, szállítói adminisztráció ellátása: banki online ügyintézés stb.
  • Folyamatos írásos és szóbeli kommunikáció a vállalat külső partnereivel és beszállítóival
  • A vállalati működéshez kapcsolódó dokumentumok (szerződések, bónusz megállapodások, utasítások) kezelése, érkeztetése, archiválása, irattározása, dokumentumkezelési folyamatok koordinálása;
  • A vállalat működéséhez kapcsolódó beszámolók, határozatok, szabályzatok elkészítésében való részvétel;
  • Hitelezési rendszer karbantartása és működtetése
  • Bejövő – kimenő hívások és postai küldemények kezelése
  • Számlázás, készletnyilvántartó program kezelése 
  • Irodai felszerelések és alapanyagok rendelése
  • Céges hivatali ügyek intézése
  • Az értékesítés napi működésének támogatása

Elvárások

  • Pénzügyi felsőfokú végzettség nem elvárt de mindenképp előny
  • Kitűnő kommunikációs készség meglétével rendelkezel szóban és írásban egyaránt;
  • Megbízhatóság és diszkréció jellemez;
  • Alaposan ismered és használod az Office programokat
  • Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat birtokában vagy.
  • Szerinted rend a lelke mindennek
  • Szívesen támogatsz másokat
  • Lelkesítenek a részletek
  • Akkor érzed elemedben magad, ha egyszerre több feladattal zsonglőrködhetsz
  • Ha a kisujjadban van az adminisztráció és élvezed is
  • Csapat része ként tudod elképzelni a munkádat

Előnyt jelent

  • Hasonló területen szerzett tapasztalat
  • Angol / Német nyelvtudás

Amit kínálunk

  • Versenyképes jövedelem
  • Kulturált munkakörülmények
  • Stabil, megbízható munkahely
  • Felelősségteljes, változatos munkakör
  • Lendületes és barátságos csapat
  • Szakmai fejlődési lehetőség

JELENTKEZEM