A cégvezető napi munkájának segítése pénzügyi és adminisztratív információkkal. Pontos adminisztráción keresztül biztosítani a vállalat hatékony működését.
- Az ügyvezető napi munkájának folyamatos támogatása kereskedelmi és pénzügyi, forgalmi adatok szolgáltatásával;
- Napi pénzügyi, szállítói adminisztráció ellátása: banki online ügyintézés stb.
- Folyamatos írásos és szóbeli kommunikáció a vállalat külső partnereivel és beszállítóival
- A vállalati működéshez kapcsolódó dokumentumok (szerződések, bónusz megállapodások, utasítások) kezelése, érkeztetése, archiválása, irattározása, dokumentumkezelési folyamatok koordinálása;
- A vállalat működéséhez kapcsolódó beszámolók, határozatok, szabályzatok elkészítésében való részvétel;
- Hitelezési rendszer karbantartása és működtetése
- Bejövő – kimenő hívások és postai küldemények kezelése
- Számlázás, készletnyilvántartó program kezelése
- Irodai felszerelések és alapanyagok rendelése
- Céges hivatali ügyek intézése
- Az értékesítés napi működésének támogatása