Feladatok

  • Titkársági adminisztratív feladatok ellátása
  • Beérkező levelek, iratok, bizonylatok, számlák iktatórendszerben történő rögzítése
  • Adatrögzítő, adat előkészítői, adat egyeztetési feladatok elvégzése
  • Papír alapú dokumentumok rendszerezése, postázása

Elvárások

  • Középfokú végzettség
  • MS Office alkalmazások ismerete
  • Megbízható, precíz munkavégzés
  • Felelősségteljes, problémamegoldó hozzáállás
  • Határozott, eredményorientált személyiség
  • Monotonitás tűrés

Előnyt jelent

  • Poszeidon iktatórendszer használatában való jártasság
  • ELO rendszer ismerete

Amit kínálunk

  • Azonnali munkakezdés
  • Hosszú távú munkalehetőség
  • Határozatlan idejű, teljes munkaidős munkaviszonyt 3 hónap próbaidővel
  • Béren kívüli juttatás (próbaidő után)
  • Jól megközelíthető munkavégzési hely

Céginformáció

A HSSC Kft. fő feladata magas színvonalú pénzügyi, számviteli, kontrolling és HR elszámolási szolgáltatások nyújtása többségi állami tulajdonú társaságok részére.

Jelentkezés módja

Kérjük, küldje el magyar nyelvű, fényképes önéletrajzát, amelyben szerepel a bruttó bérigénye a HSSC Kft. részére kizárólag a lenti "Jelentkezem" gombra kattintva.
Tájékoztatjuk, hogy pályázatra történő jelentkezésével Ön hozzájárul ahhoz, hogy az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011.évi CXII. törvény 5. § (1) bekezdés a) pontja, valamint az Európai Unió Általános Adatvédelmi Rendelete - GDPR - az európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679. sz. rendelet 6. cikk (1) bekezdés a) pontjának értelmében - személyes adatait, valamint a beküldött, személyes adatokat tartalmazó dokumentumokat a pályázati eljárásban megismerhessék és kezeljék.

JELENTKEZEM


Cégnév: HSSC Kft.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév: