
Adminisztratív munkatárs
A Defactoring Zrt. közel 30 éves tapasztalattal rendelkezik a fedezetes és fedezetlen hitelek vásárlása, valamint ezen hitelek-, illetve hitelállományok kezelése terén.
Társaságunk teljes mértékben magyar tulajdonú, MNB engedéllyel működő családi cég, mely hosszú ideje meghatározó szerepet tölt be a piacon.
Jelenleg 12 főből álló csapatunkba keresünk követeléskezelő társaságnál vagy pénzügyi szektorban szerzett tapasztalattal rendelkező kollégát/kolléganőt adminisztratív munkatársi feladatkörbe.
Főbb feladatok, munkák:
Követeléskezeléssel összefüggő adminisztratív feladatok ellátása
- cégnyilvántartó rendszer figyelése, adatok gyűjtése
- KHR rendszerben történő adatkezelés
- fizetési ütemezések ellenőrzése
Követeléskezelő kollégák munkájának támogatása
Az álláshoz tartozó elvárások:
Alapos és egyben dinamikus munkavégzés
Pozitív életszemlélet
Jó kommunikációs készség
Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
INDECS követeléskezelő rendszer, ÁNYK, KHR, MOKK rendszerek ismerete
Követeléskezelő társaságnál vagy pénzügyi szektorban szerzett tapasztalat
Jogosítvány, aktív „B” kategóriás gépjárművezetői gyakorlat
Amit kínálunk:
Cafeteria
Mobiltelefon
Home office lehetőség heti 1 alkalommal
Állás, munka területe(i):
- Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
- Szakmai asszisztens
- Jog, Jogi tanácsadás
- Bankjog, Pénzügyi szektor
- Pénzügy, Könyvelés
- Követelés kezelés, Behajtás
Fényképes önéletrajz
Jelentkezési határidő: 2023.02.15.