Adminisztratív munkatársat keres a Multi-Pay

Új csapattagunk feladata a telefonos és e-mailes kapcsolattartás ügyfeleinkkel, adatrögzítés, a rendszerben szereplő adatok naprakészen tartása, adategyeztetés kártyaelfogadó hálózatunkkal.

A 14 éve működő Multi-Pay Zrt. napi 4 órás munkavégzésre keresi új munkatársát, aki hozzájárul a vállalat folyamatosan bővülő szolgáltatásai színvonalának növeléséhez.

Ezek lesznek a napi feladataid:

  • adatrögzítés a cég saját rendszerében
  • kapcsolattartás e-mailben és telefonon
  • egyéb adminisztratív feladatok ellátása

Te lehetsz az új munkatársunk, ha:

  • felhasználói szinten kezeled a Wordot, Excelt, Outlookot
  • precízen és pontosan dolgozol, felelősséget vállalsz a munkádért
  • nyitott vagy az új feladatokra, keresed a kihívásokat
  • jól kommunikálsz szóban és írásban

Előny:

  •  adminisztrátori vagy adatrögzítői munkakörben 1-3 év munkatapasztalat

Amit kínálunk:

  • határozatlan idejű munkaszerződés
  • heti 20 órás foglalkoztatás
  • frekventált munkavégzési hely
  • fejlődési lehetőség
  • egyedi cafeteria juttatások és éves bónusz
  • felelősségteljes, önálló munka egy stabil kisvállalatnál
  • jó hangulatú, családias, vidám csapat

Jelentkezés módja:

Ha el tudnád képzelni a mindennapjaidat a fenti feladatok megoldásában és szeretnél szerepet vállalni egy folyamatosan bővülő vállalat sikereiben, jelentkezz még ma!

Bármely generáció tagja megtalálhatja nálunk a számítását. Küldd el az önéletrajzodat a bruttó fizetési igényed megjelölésével.

JELENTKEZEM