Adminisztratív kereskedelmi ügyintéző (Back office)
Főbb feladatok, munkák:
- A területi képviselő munkatársak munkájának operatív támogatása az irodából
- Ajánlatok, rendelések feldolgozása és egyéb vevőszolgálati teendők lebonyolítása
- Kapcsolattartás az ügyfelekkel, üzletkötőkkel, a német anyacéggel, a magyar és külföldi beszállítókkal
- Logisztikai szervezés, árumozgásokhoz tartozó folyamatok szervezése és végrehajtása
- Folyamatosan tanulni, fejlődni, eredményesnek lenni és ennek örülni tudni
Az álláshoz tartozó elvárások:
- Aktív német vagy angol nyelvtudás legalább középfokú szinten (szóban és írásban)
- Releváns kereskedelmi tapasztalat B2B területen
- Számítástechnikai ismeretek az irodai programok területén (MS Office)
- Nagy munkabírás, terhelhetőség, koncentráló képesség
- Jó kommunikációs képesség
- Önálló munkavégzés képessége, jó szervezőkészség
Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
- SAP kereskedelmi modul - felhasználói szintű gyakorlati ismeretek
- B kategóriás jogosítvány
Amit kínálunk:
- Hivatalosan bejelentett munkaviszony, hivatalos elszámolás, stabil munkahely
- Versenyképes jövedelem (alapbér + eredményorientált jutalékrendszer)
- A munkakör alapvetően irodai jelenlétet igényel, de alkalom adtán a home office munkavégzés is megoldható
- Kulturált munkavégzési körülmények, erős informatikai háttér
- Jó megközelíthetőség tömegközlekedéssel, illetve ingyenes zárt parkoló, biciklitároló
- Az irodában ásványvíz, üdítőitalok, kávé térítésmentes fogyasztása
- Csapatépítő programok évente több alkalommal
- Összetett és változatos feladatok, önálló munkavégzés lehetősége
- Fiatal, lelkes, motivált csapat, akik Önért is dolgoznak
Állás, munka területe(i):
- Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
- Adminisztrátor, Dokumentumkezelő
- Értékesítés, Kereskedelem
- Kereskedelmi munkatárs
Jelentkezés módja:
Kérem, fényképpel ellátott részletes szakmai önéletrajzát fizetési igény megjelölésével csatolja a jelentkezéshez.