Budapesti informatikai cég megbízásából keresünk a cég ügyfeleihez kijáró munkatársat az alábbi pozícióba:

 

Adminisztratív, irodai munkatárs

Elvárások:

  • Precíz és önálló munkavégzés
  • , Jó kommunikációs készség,
  • Rendezett megjelenés,

, Szakmai elvárások:,

  • Excel alapfokú ismerete.,
  • Pénzügyi alapfokú ismeret (Milyen Áfa kulcsok vannak Magyarországon, képes legyen egy Áfás számlát megírni, pénztári kiadási bizonylat kitöltése ne okozzon gondot)

Előnyt jelent:

  • Pénzügyi területen szakirányú végzettség,
  • Angol nyelvismeret szóban és írásban

Amit kínálunk:

  • Versenyképes jövedelem,
  • Akár 4 órás munkaidőben is végezhető,
  • Fiatalos csapatban való munkavégzés,
  • Szakmai fejlődés lehetősége

Munkavégzés helye:

Budapest

 

Jelentkezés módja:

Amennyiben a hirdetésünk kihívást és motivációt jelent az Ön számára, kérjük, küldje el fényképes szakmai önéletrajzát a "Jelentkezem az állásra" gombra kattintva!

Cégnév: WORKLIFE HUNGARY
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
HASONLÓ ÁLLÁSOK
Adminisztratív munkatárs Pest megye

Biztosítási szerződések és kapcsolódó dokumentumok iktatásában, érkeztetésében. Beérkező szerződések ellenőrzésében, rögzítésében. Ügyfelektől/biztosítókból ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE