Cauldrons Kft.
Munkatársat keresünk

Adminisztratív irodai munka elvégzése

pozícióba.
Cégünk nagykereskedelmet folytat, beszállítóként vállal szerepet a felé beérkező rendelések teljesítésében a járműiparban.

Főbb feladatok, munkák:

Beérkező rendelések kezelése (mentése, rögzítése), abból beszállítói rendelések készítése, kiküldése, nyomon követése, szállítólevél készítés. Kapcsolattartás a beszállítókkal és a végfelhasználókkal. 

Az álláshoz tartozó elvárások:

Excel ismeret, jó kommunikációs készség, átfogó gondolkodásmód, problémamegoldás, precizitás, felelősségvállalás

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

idegen nyelv ismerete (angol)

Amit kínálunk:

Otthonról is végezhető, napi 4-6 órás munkavégzés, melyhez az eszközöket biztosítjuk (laptop, nyomtató+szkenner)

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Adatrögzítő
  • Adminisztrátor, Dokumentumkezelő
  • Értékesítés, Kereskedelem
  • Kereskedelmi munkatárs

Jelentkezés módja:

A "Jelentkezem" gombra való kattintással kérjük csatolja magyar nyelvű, fényképes önéletrajzát, fizetési igény megjelölésével. 
Cégnév: Cauldrons Kft.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
HASONLÓ ÁLLÁSOK