Adminisztratív irodai munka elvégzése
Cégünk nagykereskedelmet folytat, beszállítóként vállal szerepet a felé beérkező rendelések teljesítésében a járműiparban.
Főbb feladatok, munkák:
Beérkező rendelések kezelése (mentése, rögzítése), abból beszállítói rendelések készítése, kiküldése, nyomon követése, szállítólevél készítés. Kapcsolattartás a beszállítókkal és a végfelhasználókkal.
Az álláshoz tartozó elvárások:
Excel ismeret, jó kommunikációs készség, átfogó gondolkodásmód, problémamegoldás, precizitás, felelősségvállalás
Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
idegen nyelv ismerete (angol)
Amit kínálunk:
Otthonról is végezhető, napi 4-6 órás munkavégzés, melyhez az eszközöket biztosítjuk (laptop, nyomtató+szkenner)
Állás, munka területe(i):
- Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
- Adatrögzítő
- Adminisztrátor, Dokumentumkezelő
- Értékesítés, Kereskedelem
- Kereskedelmi munkatárs
Jelentkezés módja:
A "Jelentkezem" gombra való kattintással kérjük csatolja magyar nyelvű, fényképes önéletrajzát, fizetési igény megjelölésével.