Adminisztratív és pénzügyi munkatárs (3113)

Felsővezető-kereséssel és diplomás szakemberek fejvadászatával foglalkozó piacvezető HR-tanácsadó cégünk saját csapata részére keresünk munkatársat az alábbi pozícióba:

Feladatok

  • Számlák és Teljesítés igazolások kiállítása és a hozzá kapcsolódó adminisztrációs feladatok,
  • Heti, Havi és Ad-hoc pénzügyi riportok előállítása, egyéb controlling feladatok
  • Bankszámla kivonaton a jóváírások ellenőrzése és nyilvántartásba bevezetése
  • Saját dolgozók munkaidő, távollét és túlóra összesítése, előkészítése bérszámfejtésre
  • Iktatási feladatok (levelek, számlák, szerződések),
  • Postázási feladatok
  • Kapcsolattartás az irodaház működtetőjével a tevékenység zökkenőmentes működésének érdekében

Elvárások

  • Pozitív, dinamikus személyiség és jó kommunikáció,
  • Pontos, precíz munkavégzés,
  • KKV szolgáltatócégnél szerzett tapasztalat előny

Amit kínálunk

  • Változatos, sokrétű feladatok,
  • Exkluzív irodai környezet,
  • Eredményorientált, együttműködő, jó hangulatú fiatalos csapat.

 

A munkavégzés helye

Budapest

 

JELENTKEZEM