Feladatok

  • a cégvezető/pénzügyi vezető munkájának segítése (pl. megbeszélések, találkozók szervezése),
  • irodai készletek (irodaszer, tisztítószer, víz, tea, kávé, stb.) nyilvántartása, beszerzése/rendelése,
  • az irodai tárgyi eszközök nyilvántartása,
  • a bejövő/kimenő posta adminisztrációja, iktatása, postai ügyintézés,
  • a teljes iktatási folyamat lebonyolítása (érkeztetés, szkennelés, rögzítés, feltöltés, lefűzés):
    • a számla iktató és jóváhagyó program kezelése,
    • a szerződés nyilvántartó program kezelése,
  • a számítástechnikai eszközök (laptop, billentyűzet, egér, monitor, egyéb), a mobiltelefonok, valamint a belépőkártyák kiadása, visszavétele, cseréje, ezek nyilvántartása,
  • a fenti eszközök beszerzése, cseréje, selejtezése együttműködve az IT-s és pénzügyes kollégákkal,
  • az archiválási és rendszerezési folyamatokban aktív részvétel,
  • egyéb ad hoc pénzügyi/adminisztratív és szervezési feladatok,
  • klasszikus recepciós feladatok (max. a munka 10%-a):
    • vendégek fogadása, tájékoztatása,
    • beérkező telefonhívások kezelése,
    • futárok kezelése.

Elvárások

  • legalább középfokú végzettség,
  • hasonló munkakörben szerzett gyakorlat,
  • az Excel felhasználói szintű ismerete

Előnyt jelent

  • idegennyelv (angol, német) ismerete

Amit kínálunk

A Hősök tere szomszédságában, kellemes környezetben, barátságos és támogató kollégákkal lehet együtt dolgozni és fejlődni alkalmazottként, teljes munkaidőben, versenyképes fizetésért. Lehetőség van a pénzügyi terület mélyebb megismerésére. 

Munkahelyi extrák

  • Céges étkező
  • Ingyen kávé, üdítő

Céginformáció

A Lavylites több mint 10 éve kozmetikai termékek kutatásával, előállításával és forgalmazásával foglalkozó nemzetközi vállalatcsoport, amely több mint 30 országban működik.

Jelentkezés módja

A "Jelentkezem" gombra történő kattintás után kérem, csatolja magyar nyelvű önéletrajzát!

Cégnév: Lavylites Worldwide Zrt.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
FRISS HASONLÓ ÁLLÁSOK
E-MAILBEN

A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.

HASONLÓ ÁLLÁSOK
Pénzügyi asszisztens Hajdú-Bihar megye

Bejövő számlák kezelése, Kimenő számlák kezelése, Bank feldolgozása, Mailek kezelése, Kártyanyomtatás, Egyéb irodai előkészületi munkák, Postázás, ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE