A munkakörhöz tartozó fő feladatok:

·beérkezőadatok, információk gyűjtése, rögzítése, válogatása, osztályozása, nyilvántartása és iktatása

·kapcsolattartási feladatok végzése

·általános ügyviteli feladatok elvégzése

·számítógépes adatbeviteli feladatok végzése

·írásbeli dokumentumok szerkesztése

·írásbeli dokumentumok, iratok, levelek előállítása, szerkesztése, sokszorosítása, továbbítása

·írásbeli kapcsolattartást szolgáló levelek leírása és megszerkesztése

·határidők nyomon követése, betartása

·ügyfélmegkeresések továbbítása, partnerekkel való személyes, telefonos, online kapcsolattartás

·recepciós jellegű feladatok végzése

A munkakörhöz tartozó fő elvárások:

·Csak megváltozott munkaképességű jelöltek jelentkezését várjuk! (érvényes komplex minősítés szükséges!)  Kérjük ezt vegyée figyelembe a jelentkezéskor!


·minimum érettségi végzettség

·felhasználói szintű MS Office ismeret (Word, Excel, PowerPoint)!

·precizitás, terhelhetőség, rugalmasság

·önálló munkavégzés

·nyelvtudás előny

·kecskeméti lakhely előny

Amit megbízónk kínál:

  • stabil, hosszútávú lehetőség
  • vonzó cégkultúra
  • izgalmas, változatos feladatok
  • barátságos, befogadó közösség
  • korrrekt bérezési rendszer
  • utazástámogatás  (kecskemétieknek is)

Cégnév: VIAPAN DOLOGIDŐ Kft.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
HASONLÓ ÁLLÁSOK
Asszisztens Pest megye

a szervezeti egység főosztály napi munkájának támogatása, feladatainak nyilvántartása, az igazgatósághoz tartozó költségek tervezése, nyomon ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE