bírósági végrehajtókkal, végrehajtó-helyettesekkel és végrehajtójelöltekkel írásbeli, telefonos, személyes kapcsolattartás a csoport feladatkörébe tartozó ügyekben, így különösen a tagnyilvántartás vezetésével; a Hatósági- és Nyilvántartási Csoport feladatkörébe tartozó ügyfélkérelmek, megkeresések megválaszolása;
végrehajtói távollét bejelentések kezelése;
adatrögzítés a különböző nyilvántartási rendszerekbe, így különösen a tagnyilvántartásba;
ellátja a Kar hivatali szervéhez érkezett dokumentumokkal kapcsolatos adminisztrációs feladatokat, ennek keretében rendezi a Kar tagjainak személyi anyagait;
iratrendezési és iratkezelési feladatok ellátása.
Elvárások
legalább középfokú végzettség és 3 év adminisztrációban szerzett tapasztalat (jogi, ellenőrzési, pénzügyi vagy számviteli területen);