Feladatok

  • bírósági végrehajtókkal, végrehajtó-helyettesekkel és végrehajtójelöltekkel írásbeli, telefonos, személyes kapcsolattartás a csoport feladatkörébe tartozó ügyekben, így különösen a tagnyilvántartás vezetésével; a Hatósági- és Nyilvántartási Csoport feladatkörébe tartozó ügyfélkérelmek, megkeresések megválaszolása;
  • végrehajtói távollét bejelentések kezelése;
  • adatrögzítés a különböző nyilvántartási rendszerekbe, így különösen a tagnyilvántartásba;
  • ellátja a Kar hivatali szervéhez érkezett dokumentumokkal kapcsolatos adminisztrációs feladatokat, ennek keretében rendezi a Kar tagjainak személyi anyagait;
  • iratrendezési és iratkezelési feladatok ellátása.

Elvárások

  • legalább középfokú végzettség és 3 év adminisztrációban szerzett tapasztalat (jogi, ellenőrzési, pénzügyi vagy számviteli területen);
  • pontos, precíz, lelkiismeretes munkavégzés;
  • proaktív szemlélet a feladatmegoldások során;
  • önállóság, együttműködési készség, csapatjátékos attitűd;
  • megbízható, elkötelezett, lojális hozzáállás;
  • jó kommunikációs készség szóban és írásban;
  • rugalmasság, terhelhetőség, megbízhatóság.

Előnyt jelent

  • közigazgatási és adatrögzítési ismeretek;
  • jogi asszisztensi vagy igazgatásügyi igazgatási végzettség;
  • bírósági végrehajtói hivatásrendre vonatkozó jogszabályok ismerete;
  • végrehajtói irodai gyakorlat;
  • DMS ONE iratkezelő program ismerete.

Céginformáció

  • határozatlan idejű munkaviszony;
  • versenyképes fizetés;
  • komplex juttatási csomag;
  • dinamikus, fejlődő munkahelyi környezet.

Jelentkezés módja

A jelentkezéshez kérjük, hogy juttassa el nettó bérigénnyel ellátott magyar nyelvű önéletrajzát a „Jelentkezem” gombra kattintva.

JELENTKEZEM