Adminisztrációs specialista

Munkakörhöz tartozó feladatok:

  • Nem sztenderd adminisztrációs feladatokban való közreműködés:
    • az adminisztrációs osztály belső és társosztályokat érintő munkafolyamatainak támogatása, ellenőrző riportok és rendszeres hibaüzenetek kezelése, aktiválási feladatokban való részvétel, készlettel kapcsolatos egyeztetések stb.,
    • különböző értékesítési üzletágak vevői rendeléseinek feldolgozása és az egyes üzletágakhoz tartozó ügyletek adminisztrációjának támogatása

 

  • Rendszeres adminisztrációs feladatok ellátása:
    • szolgáltatási szerződések és módosítások teljeskörű feldolgozása,
    • elszámoláshoz szükséges számlálóállások bekérése, rögzítése és az ezzel kapcsolatos dokumentáció nyilvántartása,
    • számlák kiállítása, ügyintézése,
    • részvétel a havi zárási munkafolyamatban,
    • vállalatirányítási rendszerben a hozzárendelt ügyek pontos vezetése, vállalt területi és szerződéses SLA-k maradéktalan betartása és lezárása,
    • havi és eseti jellegű adatrögzítések ellenőrzése; Ügyfél és szerződés adatok karbantartása, helyesbítése,
    • a kiállított számlákkal kapcsolatos esetleges panaszok, reklamációk kezelése, szükség szerinti eszkalációja

Munkakörhöz kapcsolódó elvárások:

  • középfokú végzettség,
  • legalább 1-3 éves gazdasági, pénzügyi vagy adminisztrációs területen szerzett tapasztalat,
  • magas szintű MS Office (Excel, Word) ismeretek (Fkeres, Pivot használata),
  • strukturált gondolkodás és folyamatszemlélet

A pozíció betöltéséhez előnyt jelent:

  • Navision vállalatirányítási rendszerben szerzett tapasztalat,
  • kommunikáció szintű angol nyelvtudás,
  • vállalati ügyviteli folyamatok ismerete

Amit kínálunk:

  • fiatalos, dinamikus, támogató multinacionális munkakörnyezet,
  • kihívást jelentő feladatok,
  • folyamatos szakmai fejlődési lehetőség

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Adminisztrátor, Dokumentumkezelő
  • IT üzemeltetés, Telekommunikáció
  • Vállalatirányítási rendszer, SAP
  • Üzleti támogató központok
  • Ügyféltámogatás, Adminisztráció

Szükséges tapasztalat:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat

Szükséges végzettség:

  • Középiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Nem igényel nyelvtudást

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Munkavégzés helye:

Budapest, XI. kerület

Jelentkezés módja:

Jelentkezni lehet a lenti "Jelentkezem" gombra kattintva.

Az innovatív Konica Minoltáról

Az irodatechnikai piacon multifunkcionális berendezéseinken túl üzleti és működési folyamatokat támogató IT szolgáltatásokat nyújtunk, melyeknek fontos elemei a munkafolyamat-automatizálás, az IT infrastruktúrára, valamint biztonságra vonatkozó megoldások.
A nyomdaipar és az ipari nyomtatás területén digitális rendszereink mellett szoftveres megoldásokat kínálunk, továbbá üzleti tanácsadással és képzésekkel támogatjuk ügyfeleinket.
IoT videófelügyeleti rendszereink a teljeskörű biztonság nyújtása mellett ügyfeleinknek elemzéseket készítenek.

Cégnév: Konica Minolta Magyarország Kft.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
HASONLÓ ÁLLÁSOK