
![]() |
2003-as alakulásunk óta működünk sikeresen a személyzeti tanácsadás piacán, több 1000 interjút tudunk magunk mögött, több 100 jelöltünk karrier álmainak megvalósítását mozdítottuk előre. Büszkék vagyunk, hogy sikereinket a családias hangulat megőrzése mellett értük el, ügyfeleink és jelöltjeink érdekeit mindig szem előtt tartva. | |
AMIRE NÁLUNK SZÁMÍTHATSZ
|
AMIT MI NYÚJTUNK
|

Megbízónk Európa és ezen belül is Németország vezető jogvédelmi biztosítója. Bővülő csapatukba keresünk az alábbi munkakörbe kollégát:
Adminisztrációs osztályvezető
Munkavégzés helye: Budapest
Feladatok:
- a biztosítási ajánlatok elbírálása, feldolgozása, kötvényesítése, rögzítése, ellenőrzése, nyilvántartása folyamatok menedzselése;
- vállalat ügyfeleivel, értékesítési partnereivel történő levelezés (a levél megírása, borítékolása, postázása, nyilvántartása) koordinációja;
- a biztosítási szerződésekre befizetett és beérkezett biztosítási díjak nyilvántartásának kezelése, ellenőrzése;
- a biztosítási szerződések módosításának a vállalat rendszerében történő átvezetése, nyilvántartása, ellenőrzése;
- jutalék elszámolás és számfejtés koordinációja;
- nyomtatványgazdálkodás irányítása;
- a biztosítási állomány ápolása a biztosítási szerződés státusza és biztosításközvetítői szempontból;
- biztosításközvetítők nyilvántartásának, MNB regisztrációjának kontrollja,
- az adminisztrációs osztály telefonos, személyes és írásbeli ügyfélszolgálati tevékenység kontrollja;
- az adminisztrációs osztályon végzett folyamatok működtetése, rendszeres ellenőrzése, dokumentálása és mérése;
- az osztályt érintő utasítások, nyomtatványok elkészítése, ellenőrzése, véleményezése, és rendszeres felülvizsgálata;
- a folyamatleírások és utasítások betartásának ellenőrzése és dokumentálása;
- ügyfélközpontúsági elvárások érvényesítése az általa vezetett csapat szakmai munkájában;
- statisztikák készítése;
- vállalat ügyfeleitől, értékesítési partnereitől az adminisztrációs osztályra érkezett panaszok, reklamációk kezelése, nyilvántartása, megválaszolása;
- részvétel a vállalatvezetés által megnevezett projektekben;
- kapcsolattartás a vállalat ügyfeleivel, értékesítési és egyéb partnereivel;
- az adminisztrációs osztályon dolgozó munkavállalók vezetése, és velük való hatékony együttműködés;
- az általa vezetett munkavállalók motiválása, humán menedzsment támogatása, fejlesztése, új munkatársak kiválasztása, betanítása, mentorálása, ellenőrzése;
- helyettesítés.
Elvárások:
- 3-5 év csoportvezetői vagy osztályvezetői tapasztalat pénzügyi területen
- felsőfokú végzettség
- magabiztos Office használat (pivot készítés is)
- angol nyelvtudás
Amit kínálunk:
- Szakmai fejlesztés
- negyedéves bónusz
- Fiatal, dinamikus csapat, motiváló munkahelyi légkör
Jelentkezés:
A "Jelentkezem" gomb megnyomásával, bérigény megjelölésével várjuk a pályázati anyagodat!
További információért keresd fel Kollégánkat, Lili-t a + +36 20 312 9235 -ös telefonszámon.
Köszönjük a jelentkezésedet! Nálunk Te vagy a legfontosabb!
Get Work Trend
munkaerő-kölcsönzés engedély száma: 10057-1/2012-0100-1046
munkaerő-közvetítés engedély száma 10097-1/2012-0100-848
minősített foglalkoztató nyilvántartási szám: BP/0701/67674-4/2021

Jelentkezésemmel elfogadom a Get Work Trend Kft. adatkezelési szabályait.
Adatkezelési tájékoztatónk IDE KATTINTVA tekinthető meg.
ELÉRHETŐSÉGEINK:
Get Work Trend Kft. 1023 Budapest, Árpád fejedelem útja 31.