2003-as alakulásunk óta működünk sikeresen a személyzeti tanácsadás piacán, több 1000 interjút tudunk magunk mögött, több 100 jelöltünk karrier álmainak megvalósítását mozdítottuk előre. Büszkék vagyunk, hogy sikereinket a családias hangulat megőrzése mellett értük el, ügyfeleink és jelöltjeink érdekeit mindig szem előtt tartva.
AMIRE NÁLUNK SZÁMÍTHATSZ
  • karriercéljaid szem előtt tartó tanácsadás
  • számos álláslehetőség
  • lehetőség valami új megismerésére
AMIT MI NYÚJTUNK
  • felkészítünk a sikeres pályázatra
  • szakértelmünket a kezedbe helyezzük
  • kellemes légkörben fogadunk

Megbízónk Európa és ezen belül is Németország vezető jogvédelmi biztosítója. Bővülő csapatukba keresünk az alábbi munkakörbe kollégát:

Adminisztrációs osztályvezető

 

Munkavégzés helye: Budapest

 

Feladatok:

  • a biztosítási ajánlatok elbírálása, feldolgozása, kötvényesítése, rögzítése, ellenőrzése, nyilvántartása folyamatok menedzselése; 
  • vállalat ügyfeleivel, értékesítési partnereivel történő levelezés (a levél megírása, borítékolása, postázása, nyilvántartása) koordinációja; 
  • a biztosítási szerződésekre befizetett és beérkezett biztosítási díjak nyilvántartásának kezelése, ellenőrzése;
  • a biztosítási szerződések módosításának a vállalat rendszerében történő átvezetése, nyilvántartása, ellenőrzése; 
  • jutalék elszámolás és számfejtés koordinációja;
  • nyomtatványgazdálkodás irányítása;
  • a biztosítási állomány ápolása a biztosítási szerződés státusza és biztosításközvetítői szempontból;
  • biztosításközvetítők nyilvántartásának, MNB regisztrációjának kontrollja,
  • az adminisztrációs osztály telefonos, személyes és írásbeli ügyfélszolgálati tevékenység kontrollja;
  • az adminisztrációs osztályon végzett folyamatok működtetése, rendszeres ellenőrzése, dokumentálása és mérése;
  • az osztályt érintő utasítások, nyomtatványok elkészítése, ellenőrzése, véleményezése, és rendszeres felülvizsgálata;
  • a folyamatleírások és utasítások betartásának ellenőrzése és dokumentálása;
  • ügyfélközpontúsági elvárások érvényesítése az általa vezetett csapat szakmai munkájában;
  • statisztikák készítése;
  • vállalat ügyfeleitől, értékesítési partnereitől az adminisztrációs osztályra érkezett panaszok, reklamációk kezelése, nyilvántartása, megválaszolása;
  • részvétel a vállalatvezetés által megnevezett projektekben;
  • kapcsolattartás a vállalat ügyfeleivel, értékesítési és egyéb partnereivel;
  • az adminisztrációs osztályon dolgozó munkavállalók vezetése, és velük való hatékony együttműködés;
  • az általa vezetett munkavállalók motiválása, humán menedzsment támogatása, fejlesztése, új munkatársak kiválasztása, betanítása, mentorálása, ellenőrzése;
  • helyettesítés.

 

Elvárások:

  • 3-5 év csoportvezetői vagy osztályvezetői tapasztalat pénzügyi területen
  • felsőfokú végzettség
  • magabiztos Office használat (pivot készítés is)
  • angol nyelvtudás

 

Amit kínálunk:

  • Szakmai fejlesztés
  • negyedéves bónusz
  • Fiatal, dinamikus csapat, motiváló munkahelyi légkör          

 

Jelentkezés: 

A "Jelentkezem" gomb megnyomásával, bérigény megjelölésével várjuk a pályázati anyagodat! 

 

További információért keresd fel Kollégánkat, Lili-t a + +36 20 312 9235 -ös telefonszámon.

Köszönjük a jelentkezésedet! Nálunk Te vagy a legfontosabb!

 

Get Work Trend

munkaerő-kölcsönzés engedély száma: 10057-1/2012-0100-1046

munkaerő-közvetítés engedély száma 10097-1/2012-0100-848

minősített foglalkoztató nyilvántartási szám: BP/0701/67674-4/2021


Jelentkezésemmel elfogadom a Get Work Trend Kft. adatkezelési szabályait.
Adatkezelési tájékoztatónk IDE KATTINTVA tekinthető meg.

ELÉRHETŐSÉGEINK:

Get Work Trend Kft. 1023 Budapest, Árpád fejedelem útja 31.


Cégnév: Get Work Trend Kft.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
HASONLÓ ÁLLÁSOK