Keressünk új munkatársunkat, adminisztrációs, telefonos és online feladatok ellátására. 

Az álláshoz tartozó elvárások/feladatok:

  • Jó kommunikációs készség szóban és írásban
  • Napi szintű adminisztrációs feladatok ellátása (megrendelések feldolgozása, számlázás stb. )
  • Telefonos ügyfélszolgálatra beérkező megkeresések kezelése és a kapcsolódó adminisztráció elvégzése
  • Írásos megkeresések kezelése
  • Számlázással kapcsolatos kérdések megválaszolása
  • Dokumentációk összeállítása
  • Office (Outlook, Excel-és Word) napi szintű használata
  • Nyelvtudás nem szükséges

Amit kínálunk

  • Teljes körű támogatást és betanítás.
  • Változatos és rutin feladatok végzésének a lehetősége
  • Rugalmas munkarend, home office lehetőség (heti 2-3 alkalom)
  • Bér: bruttó 350.000.-Ft
  • Munkaidő: 6-8 óra

Az állás betöltéséhez előnyt jelent

  • Ügyfélszolgálati / ügyfélkapcsolati téren szerzett tapasztalat (nem feltétel, csak előny)
  • Alapszíntű végzettség gazdásági vagy jogi területen (nem feltétel, csak előny)

Egyéb információ

Megváltozott munkaképességűek jelentkezését is várjuk

Cégnév: MAVOR Legal Kft.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
FRISS HASONLÓ ÁLLÁSOK
E-MAILBEN

A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.

HASONLÓ ÁLLÁSOK
Irodai adminisztrátor Szabolcs-Szatmár-Bereg megye

Mezőgazdasági cégünkhöz irodai pozícióba keresünk adminisztrátor, ügyintézőt hosszú távra. Főbb feladatok: termény elszámoláshoz kapcsolódó nyilvántartások ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE
Adminisztrátor Hajdú-Bihar megye

EKÁER szám megkérése a szállításokhoz Szállítást igazoló dokumentumok alapján EKÁER lezárása Számlázásokhoz kapcsolódó tevékenységek elvégzése ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE