
Adminisztrációs munkatárs / HR asszisztens
Főbb feladatok, munkák:
- Dokumentumok elkészítése az ügyfelek részére, kérelmek benyújtása a Bevándorlási Hivatalnál
- Az ügyfelek ingatlanjainak kezelése. Lakások meghirdetése, megmutatása érdeklődőknek és bérleti szerződések elkészítése. Ingatlanok keresése és ajánlása ügyfeleknek. Tapasztalat nem szükséges.
- Mindennapos HR feladatok végzése
Az álláshoz tartozó elvárások:
- Az anyanyelved magyar. A jó magyar írástudás elengedhetetlen.
- Minimum 2 éve van angol tanári végzettséged vagy tanítottál angol tanárként állami vagy magániskolában. English teacher or teaching experience is preferred.
- Egyetemi végzettséggel rendelkezel
- Teljes állást keresel (részmunkaidő nem lehetséges)
- Szereted az irodai munkát
- Hosszútávon szeretnél egy jó cégnél dolgozni (min. 3 évig)
- Ha rendelkezel pénzügyi, adózási ismeretekkel, több lehetőséget nyújt majd cégünknél
Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
- Lehetőség a céggel való fejlődésre és menedzser pozíció elérése 2 év után
- Versenyképes fizetés
- Biztosítás és szabadságolás a magyar előírásoknak megfelelően
- Kínai nyelv tanulásának lehetősége az alapoktól
Amit kínálunk:
Cégünk székhelye Budapesten van. Szolgáltatásainkat külföldi (főleg kínai) befektetőknek nyújtjuk.
Segítünk ügyfeleinknek:
- Letelepedni Európában
- Ingatlanokat vásárolni, kezelni, kiadni és értékesíteni
Állás, munka területe(i):
- Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
- Adminisztráció vezető
- Jog, Jogi tanácsadás
- Jogi asszisztens, Adminisztratív munkatárs
Jelentkezés módja:
- Egy részletes önéletrajzot tanulmányaidról - általános iskolától az egyetemig.
- Jelöld meg a 4-, 6- vagy nyolcosztályos felvételi vizsga eredményeidet
- Egy részletes szakmai önéletrajzot fényképpel, a bruttó bérigény feltüntetésével
- Iskolai végzettéget és nyelvtudást igazoló dokumentumok másolatait