Adminisztrációs munkatárs beszerzési területre

Pest megye
content-header

Céginformáció

Szeretnél biztos hátterű, dinamikus környezetben dolgozni, ahol értékelik a precizitást és az önálló munkavégzést? Beszerzési területre keresünk adminisztrációs munkatársat, aki szívesen támogatja a mindennapi működést strukturált feladatokkal, nemzetközi kapcsolattartással és riportálással. Ha érdekel a beszerzés világa, és jól boldogulsz az angollal írásban, nálunk biztos alapokra építheted karriered.

Feladatok

  • A beszerzési osztály munkájának adminisztratív támogatása
  • Árajánlatok bekérése, adatok feldolgozása, elemzések készítése
  • Kimutatások, riportok készítése és prezentálása vezetői részre
  • Napi kapcsolattartás társosztályokkal és nemzetközi beszállítókkal
  • Rendelések kiküldése és adminisztrálása
  • Számlák ellenőrzése és jóváhagyása
  • Elvárások

  • Téged keresünk, amennyiben az alábbiakban magadra ismersz:
  • Magabiztosan kommunikálsz angol nyelven írásban
  • Precíz vagy és jól tudsz önállóan dolgozni
  • Felhasználói szintű számítógépes ismereteid vannak
  • Amit kínálunk

  • Szakmai kihívást jelentő, változatos feladatok
  • Hosszú távú karrierlehetőség egy biztos hátterű cégnél
  • Versenyképes fizetés
  • Rendszeres visszajelzés a teljesítményedről
  • Fejlődési -és szakmai előmeneteli lehetőség
  • Tömegközlekedéssel és személy-gépjárművel is jól megközelíthető munkahely ingyenes parkolási lehetőséggel
  • Dolgozói kedvezmények autólkatrész vásárlásra
  • AYCM sportolási lehetőség, fogászati kedvezmények
  • 0–24 órás jogi, pénzügyi és mentálhigiénés tanácsadás
  • Előnyt jelent

  • Hasonló területen szerzett tapasztalat
  • Erős xls ismeret
  • Jelentkezés módja

    Amennyiben felkeltettük érdeklődésedet, várjuk önéletrajzod és bérigényedet a „Jelentkezem” gombra kattintva.

    JELENTKEZEM


    Cégnév: Prohuman Kft.
    Állás helye:
    Állás-kategóriák:
    Állásnév: