A Konica Minolta Kft. az irodatechnikai piacon multifunkcionális berendezéseinken túl üzleti és működési folyamatokat támogató IT szolgáltatást nyújt, melynek fontos elemei a munkafolyamat automatizálása, az IT infrastruktúra, valamint biztonságra vonatkozó megoldások.

Feladatok:

  • Vevői szerződések és szerződésmódosítások teljes életciklusának feldolgozása,kezelése
  • Aktív részvétel a havi zárási munkafolyamatban
  • Szerződéses adatok rendszerszintű karbantartása
  • Telefonon és e-mailen történő kapcsolattartás belső és külső ügyfelekkel

Elvárások:

  • Középszintű iskolai végzettség
  • Legalább 3 éves gazdasági, pénzügyi vagy adminisztrációs területen szerzett tapasztalat
  • Felhasználó szintű MS Office ismeretek
  • Ügyfél-és megoldásközpontú és proaktív hozzáállás
  • Strukturált gondolkodás és folyamatszemlélet

Amit kínálunk

  • Professzionális, szakmai támogató erőforrásokkal rendelkező csapat
  • Nemzetközi vállalati háttér
  • Versenyképes bérezés
  • Magánegészségügyi ellátás biztosítása (Medicover)
  • Mobiltelefon, laptop

Munkaidő

  • Hétfőtől csütörtökig 8:00- 17:00, péntek 8:00- 14:30

Előnyt jelent:

  • Navision vállalatirányítási rendszerben szerzett tapasztalata
  • Értékesítő kollégák melletti háttérmunkában való tapasztalat
  • Számviteli/könyvelési háttérismeret
  • Kommunikáció szintű angol nyelvtudása
  • Vállalati ügyviteli folyamatok ismerete

Jelentkezés

Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését várjuk jelentkezését fényképes önéletrajz csatolásával.

Cégnév: HUMAN CENTRUM Kft.
Jelentkezés online: oboczki.eszter@minddiak.hu
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
HASONLÓ ÁLLÁSOK