LEENDŐ FELADATAID LESZNEK:
- Vezető munkájának proaktív támogatása.
- Irodai adminisztrációs feladatok önálló mendzselése, kollégák munkájának támogatása.
- Szervezési feladatok ellátása (szállás, autó, vízum, védőeszközök, munkavédelmi tréning szervezés).
- Adatok operatív kezelése Excelben és belső rendszerekben.
- Angol nyelvű riportok készítése.
- Kapcsolattartás társosztályokkal, alvállalkozókkal, ügyfelekkel és partnerekkel.
- Közvetlen felettes által meghatározott ad hoc jellegű feladatok.
- Napi, heti, havi riportok, kimutatások, statisztikák készítése.
- Céges autókkal kapcsolatos adminisztratív feladatok kezelése.
- Külföldi kollégáknak fordításban való segítség nyújtás.
TÉGED KERESÜNK,HA...
-
Van középfokú végzettséged.
-
Hasonló pozícióban eltöltöttél legalább 2 évet (irodai adminisztrátori, back office támogatás, szervezés, tervezés ügyintézési tapasztalat).
-
Angol nyelvtudásod középfokú/ kommunikációképes szintű (felettessel és kollégákkal kommunikálsz majd).
-
Megbízhatóság, pontosság, precizitás, rugalmasság, kitartás jellemez téged.
-
Jó problémamegoldó készséged van.
-
Csapatmunkára való nyitottsággal rendelkezel.
-
Megvan benned a stressztűrési és terhelhetőségi képesség.
ELŐNYT JELENT,HA...
- Multinacionális környezetben szerzett tapasztalattal rendelkezel.
MIT KÍNÁL A CÉG SZÁMODRA?
- Pozícióhoz illeszkedő alapbért.
- Professzionális, multinacionális környezetet.
- SZÉP kártya juttatást.
- Félévente bónuszt kitűzött célok alapján ami az egy havi béred akár 170%-a is lehet!
- Kiemelkedő mennyiségű üzemanyag támogatást.
- Céges laptopot és mobiltelefont.
MUNKAVÉGZÉS HELYE:
- 1138 Budapest, Gateway Office Park
MUNKAIDŐ:
- Hétfőtől péntekig 8:00 - 17:00 (1 nap home office lehetőség hetente)
Kattints és jelentkezz az alábbi "JELENTKEZÉS" gombra kattintva!
Magyar és angol nyelvű önéletrajzod csatolásával add le jelentkezésedet az alábbi gombra kattintva!