Feladataid közé fog tartozni:

  • Szállítólevelek, utánvétek, bankkártyás fizetések, visszáruk stb. pontos adminisztrációja, kezelése
  • Egyéb adminisztrációs feladatok ellátása
  • Partnerekkel és társosztályokkal való együttműködés, és kapcsolattartás
  • Raklapnyilvántartások vezetése

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Középfokú végzettség
  • Pontos, precíz munkavégzés, megbízhatóság, lojalitás
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeretek
  • Türelmes, empatikus, kedves személyiség
  • Rugalmasság

Előnynek minősül:

  • Hasonló pozícióban szerzett tapasztalat

Amit kínálnak:

  • Határozatlan idejű tejes munkaidős, bejelentett állás, azonnali munkakezdési lehetőséggel
  • Juttatások személyes megbeszélés alapján
  • Szabad hétvégék
  • Stabil hátterű, fejlődő cég, hosszú távú munkalehetőség
  • Családias légkör, jó hangulatú, összetartó kollektíva és változatos munkafeladatok egy lendületes, pörgős fiatalos csapat részeként
  • Céges rendezvények, sportnapok

Munkaidő:

  • Teljes munkaidő, két műszakban (6.00-14.30 és 10.00-18.30)

Munkavégzés helye:

  • Budapest XXII. kerület

 

Ha úgy gondolod, hogy Téged keresünk, küldd el számunkra magyar nyelvű önéletrajzod a JELENTKEZÉS gombra kattintva

Cégnév: Beck and Partners Személyzeti Tanácsadó Iroda
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
HASONLÓ ÁLLÁSOK