Feladataid közé fog tartozni:
- Szállítólevelek, utánvétek, bankkártyás fizetések, visszáruk stb. pontos adminisztrációja, kezelése
- Egyéb adminisztrációs feladatok ellátása
- Partnerekkel és társosztályokkal való együttműködés, és kapcsolattartás
- Raklapnyilvántartások vezetése
Az álláshoz tartozó elvárások:
- Középfokú végzettség
- Pontos, precíz munkavégzés, megbízhatóság, lojalitás
- Felhasználói szintű számítógépes ismeretek
- Türelmes, empatikus, kedves személyiség
- Rugalmasság
Előnynek minősül:
- Hasonló pozícióban szerzett tapasztalat
Amit kínálnak:
- Határozatlan idejű tejes munkaidős, bejelentett állás, azonnali munkakezdési lehetőséggel
- Juttatások személyes megbeszélés alapján
- Szabad hétvégék
- Stabil hátterű, fejlődő cég, hosszú távú munkalehetőség
- Családias légkör, jó hangulatú, összetartó kollektíva és változatos munkafeladatok egy lendületes, pörgős fiatalos csapat részeként
- Céges rendezvények, sportnapok
Munkaidő:
- Teljes munkaidő, két műszakban (6.00-14.30 és 10.00-18.30)
Munkavégzés helye:
- Budapest XXII. kerület
Ha úgy gondolod, hogy Téged keresünk, küldd el számunkra magyar nyelvű önéletrajzod a JELENTKEZÉS gombra kattintva