A Konica Minolta Kft. az irodatechnikai piacon multifunkcionális berendezéseinken túl üzleti és működési folyamatokat támogató IT szolgáltatást nyújt, melynek fontos elemei a munkafolyamat automatizálása, az IT infrastruktúra, valamint biztonságra vonatkozó megoldások.

Feladatok:

  • A központi adminisztrációs osztály folyamatainak támogatása
  • Dokumentumok rendezése
  • Adatbevitel
  • Csomagok szállítása céges autóval

Elvárások:

  • Középszintű iskolai végzettség
  • B kategóriás jogosítvány, vezetési rutin
  • Pontosság, precizitás
  • Azonnali kezdés
  • Öregségi nyugdíjat megállapító határozat megléte

Amit kínálunk

  • Professzionális, szakmai támogató erőforrásokkal rendelkező csapat
  • Nemzetközi vállalati háttér
  • Versenyképes bérezés

Munkaidő

  • Hétfőtől péntekig  reggel 8:00 és 17:00 között előre egyeztetett munkaidőben rugalmasan

Jelentkezés

Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését várjuk jelentkezését fényképes önéletrajz csatolásával.

Cégnév: HUMAN CENTRUM Kft.
Jelentkezés online: oboczki.eszter@minddiak.hu
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
HASONLÓ ÁLLÁSOK