Adminisztrációs gyakornok (WHC021296)

Partnerünk 43 országban kínál vállalati flottamenedzsment és hosszú távú gépjármű lízing szolgáltatásokat. Az autók kiválasztásától a műszaki szolgáltatásokon és a kárrendezésen át az online bejelentésig mindenről gondoskodik Ügyfelei számára.

Feladatok:

  • Beérkező és kimenő posta feldolgozása és kezelése
  • Beérkező számlák napi szintű feldolgozása
  • Rögzítési, iktatási és scannelési feladatok
  • Egyéb adminisztrációs feladatok
  • Recepciós feladatok ellátása

Elvárások:

  • Nappali tagozatos hallgatói jogviszony (aktív/passzív)
  • Megbízható, pontos, precíz hozzáállású személyt keresünk
  • Heti minimum 30-40 óra vállalása
  • Angol nyelvtudás előnyt jelent
  • Írásban és szóban is erős kommunikációs készség
  • Csapatjátékos

Munkavégzés helye

Budapest, XIII. kerület

 

Cégnév: EasyHiring Services Kft.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
HASONLÓ ÁLLÁSOK
Raktár adminisztrátor Pest megye

szállítólevelek elkészítése, raktár készlet nyilvántartása adatrögzítés, kapcsolattartás a partnerekkel, közreműködés a cég adminisztrációs feladataiban

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE
Adminisztrátor Pest megye

Ellenőrzi a beszállított göngyölegeket az ISO-eljárásoknak megfelelően. Nyomon követi a göngyölegek számát, kódját és típusát. Nyilvántartást ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE