Főbb feladatok:

  • időrögzítési feladatok: jelenléti nyomtatás, javítás, berögzítés a szabadság, és túlóratervek alapján
  • Shopfloor chartok, aláírólapok, információs nyomtatások kezelése
  • munkahelyi standardok figyelése, hiánypótlása, korrekciója
  • adatbegyűjtés (SD, Leadership Feedback előkészítése, HR irányába adatrögzítés (mindenféle támogatások, targonca oktatás, adópapírok, jelentkezések stb.)
  • Karrier program szoftveres kezelése (SQM felület használata)

Munkakör betöltésének feltételei :

  • Folyamatban lévő szakirányú tanulmányok
  • Idegen nyelv ismerete (angol és/vagy német) előny
  • Magas szintű számítógépes ismeretek (Excel, Word, PowerPoint)
  • Önálló, problémaorientált, strukturált analitikus gondolkodásmód
  • Jó kommunikációs képesség
Referenciaszám: 201502766
Cégnév: Knorr-Bremse Vasúti Jármű Rendszerek Hungária Kft.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
HASONLÓ ÁLLÁSOK
Adminisztrátor Szabolcs-Szatmár-Bereg megye

A laboratóriumba érkező minták átvétele A mintákkal kapcsolatos iktatás, valamint számítógépes adatrögzítés Vizsgálati minták továbbítása a részlegek ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE