Főbb feladatok:

  • időrögzítési feladatok: jelenléti nyomtatás, javítás, berögzítés a szabadság, és túlóratervek alapján
  • Shopfloor chartok, aláírólapok, információs nyomtatások kezelése
  • munkahelyi standardok figyelése, hiánypótlása, korrekciója
  • adatbegyűjtés (SD, Leadership Feedback előkészítése, HR irányába adatrögzítés (mindenféle támogatások, targonca oktatás, adópapírok, jelentkezések stb.)
  • Karrier program szoftveres kezelése (SQM felület használata)

Munkakör betöltésének feltételei :

  • Folyamatban lévő szakirányú tanulmányok
  • Idegen nyelv ismerete (angol és/vagy német) előny
  • Magas szintű számítógépes ismeretek (Excel, Word, PowerPoint)
  • Önálló, problémaorientált, strukturált analitikus gondolkodásmód
  • Jó kommunikációs képesség
Referenciaszám: 201502766
Cégnév: Knorr-Bremse Vasúti Jármű Rendszerek Hungária Kft.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
HASONLÓ ÁLLÁSOK
Adminisztrátor Budapest

Adminisztrátor Magyarország és Európa, vendégazonosításhoz kapcsolódó iparágában vezető cégünk keresi új munkatársát adminisztrátori feladatok ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE
Iskolatitkár Budapest

A Maarif Magyar-Angol Két Tanítási Nyelvű Általános Iskola és Gimnázium (magán intézmény) iskolatitkárt felvesz. Az iskolatitkár feladata az ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE
adminisztrátor Debrecen

ÁLLÁSLEHETŐSÉG! Irodai, adminisztratív munkakörbe szakképzett illetve diplomával rendelkező, 30 év alatti munkatársakat keresünk teljes munkaidőben ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE