A Konica Minolta Kft. az irodatechnikai piacon multifunkcionális berendezéseinken túl üzleti és működési folyamatokat támogató IT szolgáltatást nyújt, melynek fontos elemei a munkafolyamat automatizálása, az IT infrastruktúra, valamint biztonságra vonatkozó megoldások. 

Feladatok:

  • A központi adminisztrációs osztály folyamatainak támogatása
  • Partnerekkel kötött szerződések kezelése
  • Excel nyilvántartások vezetése
  • Kiküldött szerződések nyomon követése
  • A beérkezett szerződések aláíratása a megfelelő osztállyal
  • Az aláírt szerződések scannelése, lefűzése és postázása

Elvárások:

  • Felsőfokú folyamatban lévő tanulmányok
  • MS Excel magabiztos használata
  • Heti 20 óra vállalása rugalmasan
  • Precíz, pontos munkavégzés jellemző rád

Amit kínálunk

  • Br. 1.290 Ft-os órabér
  • Professzionális, szakmai támogató erőforrásokkal rendelkező csapat
  • Nemzetközi vállalati háttér
  • Változatos feladatok és későbbi főállású lehetőség

Munkaidő

  • Hétfőtől péntekig irodai munkarendben (H-CS 08:00-17:00; P:08:00-14:30) heti 20 óra vállalása rugalmasan, a tanulmányokhoz illeszkedően 

Előnyt jelent:

  • Adminisztrációs munkakörben szerzett tapasztalat

Jelentkezés

Ha magadra ismertél, nincs egyéb teendőd, mint kitölteni az alábbi űrlapunkat és egy fényképes önéletrajz feltöltésével véglegesíteni a jelentkezésed.

Cégnév: Mind-Diák Szövetkezet
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
HASONLÓ ÁLLÁSOK