Partnerünk egy szakmai, non-profit alapítvány, amely összekapcsolja és támogatja a Business Services iparág vezetőit. Céljuk, hogy elősegítsék a szektor szakembereinek az együttműködését, és hozzájáruljanak az iparág növekedéséhez közös tapasztalatok és bevált gyakorlatok megosztásával.

Miért csatlakozz hozzájuk?

Ez a pozíció izgalmas lehetőség lehet akár szülőknek és diákoknak is, mivel teljesen otthonról végezhető, rugalmas munkaidővel. Kiemelt figyelmet fordítanak a munka és magánélet egyensúlyára, és olyan támogató környezetet biztosítanak, amely rugalmasan alkalmazkodik az igényekhez.

 

Adminisztrációs és Projekt Asszisztens - 4 órában!

Feladatok

Ügyfelünk csapatába keresünk egy Adminisztrációs és Projekt Asszisztenst, aki a napi adminisztratív feladatok ellátása mellett részt vesz majd a céges rendezvények megszervezésében is. A munkakör fontos része lesz a folyamatos kapcsolattartás a tagok, partnerek és az iroda között, biztosítva a gördülékeny együttműködést.

Főbb feladatok:

  • Adminisztratív feladatok és rendezvények támogatása.
  • Kapcsolattartás a partnerekkel (pl. könyvelés, PR)
  • Ügyféladatbázis kezelése.
  • Pénzügyi adminisztráció, számlázás.
  • Találkozók és események szervezése, részvétel és utókövetése

Követelmények

Amit Keresünk:

  • Kiváló szervező- és kommunikációs készségek.
  • Előny az adminisztrációs és rendezvényszervezési tapasztalat.
  • Előny a BSS szektorban szerzett tapasztalat.
  • Angol és magyar nyelvtudás.

Amit kínálunk

  • Rugalmas munkavégzés: dolgozz otthonrol olyan munkaidőben, amely illeszkedik a napi rutinodhoz.
  • Izgalmas és változatos feladatok: széleskörű és érdekes feladatok várnak rád, amelyek folyamatos kihívást nyújtanak.
  • Networking lehetőségek: kapcsolatba léphetsz iparági vezetőkkel és szakemberekkel, bővítve szakmai hálózatodat.
  • Céges rendezvények: részt vehetsz eseményeken, és hallhatod a Business Services szektor vezetőit és szakértőit.

 

Munkavégzés helye

Budapest

 

JELENTKEZEM