Az alábbi feladatokban számítanak Rád:
- Eladott termékek logisztikájának megszervezése: a bejövő megrendelések nyomonkövetése, szállítási folyamatok utánkövetése, szükség esetén vámkezelés, EKÁER ügyintézés ill. vámügyintézés (belföldi és külföldi vámraktárakkal)
- Adminisztrációs vezetői feladatok ellátása: vállalatirányítási rendszerben (Navision) történő rögzítés, munkatársak koordinálása, archiválás és ügyintézés, együttműködés a szolgáltatókkal, könyveléssel és kontrollinggal
- Irodavezetői feladatok ellátása: back office tevékenység, bejövő levelek, emailek, telefonhívások kezelése, irodai beszerzések koordinációja
Megbízónk elvárásai:
- Minimum középfokú gazdasági/pénzügyi/logisztikai végzettség
- Vámügyintézésben szerzett tapasztalat
- Magabiztos angol nyelvismeret a gyártócégekkel és anyacégekkel való kommunikáció miatt
- Vállalatirányítási rendszer ismerete
- MS Office ismeretek
Amit kínálnak:
- Tapasztalathoz illeszkedő bérezés
- Teljesítményfüggő éves bónusz
- SZÉP kártya cafetéria
- Medicover egészségbiztosítás és életbiztosítás
- Munkavégzéshez szükséges eszközök (laptop, telefon)
Munkavégzés helye:
- Budapest, 15. kerület, tömegközlekedéssel 10 percre Újpalota vasútállomástól
Munkaidő:
- 8:00 -16:30 (rugalmasan van lehetőség 8:30 - 17:00)
Amennyiben érdekli a lehetőség várjuk frissített önéletrajzát egy motiváció levél kíséretében a Jelentkezés gombra kattintva!