Az alábbi feladatokban számítanak Rád:

 

  • Eladott termékek logisztikájának megszervezése: a bejövő megrendelések nyomonkövetése, szállítási folyamatok utánkövetése, szükség esetén vámkezelés, EKÁER ügyintézés ill. vámügyintézés (belföldi és külföldi vámraktárakkal)
  • Adminisztrációs vezetői feladatok ellátása: vállalatirányítási rendszerben (Navision) történő rögzítés, munkatársak koordinálása, archiválás és ügyintézés, együttműködés a szolgáltatókkal, könyveléssel és kontrollinggal 
  • Irodavezetői feladatok ellátása: back office tevékenység, bejövő levelek, emailek, telefonhívások kezelése, irodai beszerzések koordinációja

Megbízónk elvárásai:

  • Minimum középfokú gazdasági/pénzügyi/logisztikai végzettség
  • Vámügyintézésben szerzett tapasztalat
  • Magabiztos angol nyelvismeret a gyártócégekkel és anyacégekkel való kommunikáció miatt
  • Vállalatirányítási rendszer ismerete
  • MS Office ismeretek

Amit kínálnak:

  • Tapasztalathoz illeszkedő bérezés
  • Teljesítményfüggő éves bónusz 
  • SZÉP kártya cafetéria
  • Medicover egészségbiztosítás és életbiztosítás
  • Munkavégzéshez szükséges eszközök (laptop, telefon)

Munkavégzés helye:

  • Budapest, 15. kerület, tömegközlekedéssel 10 percre Újpalota vasútállomástól

Munkaidő:

  • 8:00 -16:30 (rugalmasan van lehetőség 8:30 - 17:00)

Amennyiben érdekli a lehetőség várjuk frissített önéletrajzát egy motiváció levél kíséretében a Jelentkezés gombra kattintva!

Cégnév: Beck and Partners Személyzeti Tanácsadó Iroda
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
HASONLÓ ÁLLÁSOK
Logisztikai Koordinátor Győr-Moson-Sopron megye

teljeskörű és optimalizált belföldi és nemzetközi fuvarszervezés termékek kiszállításának megszervezése, teljes körű export ügyintézés számlák, ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE