Ügyfélszolgálatunkra keressük adminisztrációs feladatok elvégzésére új kollégánkat az Ultragel Hungary 2000 Kft.-nél. A vállalat több évtizedes múlttal rendelkezik, hazai orvostechnikai gyártó és kereskedő, fiatalos csapattal, Budapesten, 2. kerületi irodában. A meghirdetett állás, a forgalmazott  orvostechnikai termékein rendelés felvételéhez/beszerzéséhez kapcsolódik.

Akár pályakezdő vagy, akár más területen dolgoztál, de most szeretnél a kereskedelembe bekapcsolódni, várjuk jelentkezésedet, ha érdekel a munkakör, és szeretsz szervezni, valamint nem tartasz az idegen nyelven történő kommunikációtól.

Adminisztrációs és beszerzési munkatárs

Feladatok:

  • A belföldi partnerektől beérkező megrendelések felvétele és végig követése: rögzítés, visszaigazolások készítése, szállítások egyeztetése stb.
  • Dokumentáció az ügyviteli program segítségével
  • Telefonos és e-mailes kapcsolattartás az ügyfelekkel
  • Szerződések nyilvántartása, pályázati beszerzésekben irodai közreműködés
  • Kimenő rendelések előkészítése, egyeztetés a külföldi beszállítókkal
  • Vevőelégedettségi kérdések kezelése

Elvárás:

  • Aktív középfokú angol nyelvtudás, amit írásban és szóban egyaránt kiválóan kell tudni használni (!)
  • Precizitás, mert bizony probléma, ha rossz helyen van egy árajánlatnál a tizedesvessző, vagy rossz raktárból indítod el az árut.
  • Stressztűrő képesség, mert az ügyfeleknek nap, mint nap kérdéseik lesznek, amiket meg kell tudni oldani.
  • Tanulási vágy, képesség, mert ha nem volt ilyen munkában tapasztalatod, sokat kell majd tanulnod.

Nem elvárás, de előnyt jelent:

  • Hasonló, adminisztrációs munkakörben szerzett tapasztalat
  • Logisztikai tapasztalat, ismeretek (fuvarparitások, fuvarozási dokumentumok tekintetében)
  • Egészségügyben vagy egészségügyi termékekkel való munka tapasztalat
  • Kulcs-Soft program ismerete
  • Egyéb idegen nyelv ismerete
  • orvostechnikai területen szerzett tapasztalat

Amit mi nyújtunk

  • Barátságos környezet, közlekedés szempontjából ideálisan megközelíthető iroda a II. kerületben a Zsigmond téren
  • Versenyképes fizetés, főállású jogviszony
  • Rugalmas időbeosztás, a későbbiekben home office lehetősége
  • Munkaidő: H-CS 8-17h, P 8-15h
  • Változatos feladatok, kihívások
  • Tanulási és előrelépési lehetőség
  • Vállalati kutya az irodában; üdítős sarok; barátságos munka környezet

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Adminisztrátor, Dokumentumkezelő
  • Szállítás, Beszerzés, Logisztika
  • Anyaggazdálkodás, Beszerzés
  • Logisztikai ügyintéző, adminisztrátor

Szükséges tapasztalat:

  • Nem igényel tapasztalatot

Szükséges végzettség:

  • Középiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol (Középfok/kommunikációképes szint)

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő
  • Alkalmazotti jogviszony

Munkavégzés helye:

Budapest

Jelentkezés módja:

Várjuk jelentkezésedet fényképes angol és magyar nyelvű önéletrajzzal a lenti "Jelentkezem" gombra kattintva. A tárgyban kérjük, tüntesd fel nevedet és a pályázott pozíciót!

Cégnév: ULTRAGEL HUNGARY 2000 Kft.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
HASONLÓ ÁLLÁSOK