Duna House Csoport a magyar és a regionális ingatlanpiac meghatározó és hiteles szereplője. A régió négy országában van jelen, stratégiai célja, hogy regionális szerepét tovább erősítse.
A Duna House Központi Irodájába keresünk új kollégát az alábbi munkakörbe:
Adminisztrációs csoportvezető
Feladat:
- A pénzügyi szolgáltatások közvetítésével foglalkozó Back Office csapat napi feladatainak teljes körű koordinálása, vezetése
- A társaság szerződött partnereinek (banki szerződések) kezelése, ellenőrzése;
- Jutalékszabályzatok havi szintű aktualizálása;
- Bankokkal történő kapcsolattartás, elszámolások és jutalékok egyeztetése;
- Részvétel a rendszeres kontrolling riportok előkészítésében;
- MNB felügyeleti jelentések összeállítása;
- Részvétel a folyamatok racionalizálásában, rendszerfejlesztésben;
- Egyéb ad hoc jellegű feladatok ellátása (eseti riportok, könyvvizsgálat, jogi ügyekben való aktív részvétel).
Elvárások:
- Főiskolai diploma (pénzügyi/számviteli vagy közgazdasági);
- Önálló és felelősségteljes munkavégzés, proaktivitás;
- MS Office ezen belül is MS Excel magas szintű ismerete;
- Nagyfokú precizitás, figyelem, pontosság;
- Kiváló kommunikációs, problémamegoldó készség, terhelhetőség;
- Legalább 3 év hasonló területen szerzett tapasztalat.
Előny:
- Excel makró programozás ismerete;
- Banki termékek ismerete;
- Kontrolling területen szerzett szakmai tapasztalat.
Amit kínálunk
- Versenyképes juttatási csomag
- Home office lehetőség
- Stabil nagyvállalati háttér
- Hosszútávú munkalehetőség
- Összetartó csapat, kellemes munkahelyi környezet
- Gyümölcsnap
Munkavégzés helye:
- Budapest, I. kerület
Állás, munka területe(i):
- Pénzügy, Könyvelés
- Kontrolling
- Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
- Adminisztráció vezető
- Üzleti támogató központok
- Értékesítés támogatás
Jelentkezés módja
Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését kérjük, küldje el magyar nyelvű fényképpel ellátott önéletrajzát, bérigény megjelölésével a „Adminisztrációs csoportvezető” jeligére.