BECK AND PARTNERS Kft.
Partnerünk 1997 óta vannak jelen a piacon, mára már Magyarország vezető mobilszerviz szolgáltatója, közel 300 munkatárssal. Partnereik közé tartozik az ország mindhárom nagy mobilszolgáltatója, valamint mobileszköz gyártó világcégekkel dolgoznak együtt és 2020-ban az egyéni ügyfelek felé is nyitottak.
Most számára keresünk szakembert az alábbi pozícióba:

Adminisztrációs csoportvezető

Főbb feladatok, munkák:

  • Adminisztrációs csoport folyamatainak szervezése, irányítása, ellenőrzése
  • Kézikönyvek, kisokosok és egyéb leírások frissítése
  • Készülékek be- és kivétele a rendszerbe, illetve azok adatainak és működésének ellenőrzése
  • Munkalapok ellenőrzése, problémák esetén partnerek értesítése
  • Készülékek státuszainak ellenőrzése és nyomon követése
  • Partnerekkel való kapcsolattartás
  • A beosztottak teljesítményének monitorozása és értékelése
  • Heti beszámolók készítése közvetlen felettese részére
  • Új dolgozók betanítása
  • Negyedéves leltár elvégzése
  • Heti csoportértekezleten való részvétel, illetve annak levezetése

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Középfokú végzettség
  • Hasonló területen szereztél tapasztalat
  • Proaktivitás, precizitás
  • Jó rendszerező képesség és kiváló kommunikációs készség

Amit kínálunk:

  • Korrekt, pozícióhoz illeszkedő bérezés
  • Bejárási támogatás
  • A próbaidő elteltével Cafeteria jogosultság
  • Megbízható, stabil munkalehetőség
  • Folyamatos fejlődési lehetőséget képzésekkel, karrierutakkal
  • Laza, családias hangulat, céges programok, rendezvények
  • Az egészséges életmód támogatása (rendszeres gyümölcsnapok, AYCM tagság lehetősége)

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Adatrögzítő
  • Adminisztrátor, Dokumentumkezelő
  • Adminisztráció vezető

Egyéb információ:

  • Munkavégzés helye: Budaörs
  • Jelentkezz önéletrajz csatolásával az alábbi gombra kattintva:
Cégnév: Beck and Partners - Állás Kft.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
HASONLÓ ÁLLÁSOK
Irodavezető Pest megye

Feladatok: Az Iroda vezetésével kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása; a tárgyalási és egyéb Irodai határidők követése és kezelése; iratok, ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE
Office Manager Pest megye

  Iroda működésével kapcsolatos feladatok ellátása Vendégek fogadása A tulajdonosok időpontjainak és ütemterveinek kezelése Irodai eszközök beszerzése ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE
Office manager Pest megye

Magyarország több mint 30 éves múltra visszatekintő utazási irodája munkatársat keres OFFICE MANAGER pozícióba. Munkaköri leírás A 30 ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE