Feladatok

Adminisztrációs asszisztensként neked köszönhető, hogy az áruházi dokumentáció rendben van és minden az előírásoknak megfelelően zajlik. Emelet az áruházi közösség szíve és lelke leszel.

Mit is jelent ez?

  • Kezeled az áruház készpénz készletét, forgalom nyilvántartását
  • Főpénztári elemzéseket és kimutatásokat végzel (napi elszámolások, heti, havi zárások és forgalmi jelentések elkészítése, rovancsok, fölözések elvégzése, sztornó ellenőrzése, széfellenőrzések, pénzfeladás, utalvány rendelés, mellékbevételek elszámolása)
  • Elvégzed a szükséges adminisztrációs folyamatokat
  • Segíted a munkavállalók és a központi HR osztály között kommunikációt, nyilatkozatokat
  • Szükség esetén az önkiszolgáló pénztárban vagy vevőszolgálati pultban segítséget nyújtasz

Elvárások

  • Szeress emberekkel beszélgetni, és légy segítőkész
  • Szeress csapatban dolgozni és a jó hangulat legyen fontos számodra
  • Legyen fontos számodra a pontos és precíz munkavégzés

 

Beosztással kapcsolatos információk:

  • Munkakezdés 5:30-tól
  • Állandó délelőttös munkavégzés
  • Várhatóan 5:30-14:00, heti 2-3 napon (tömbösített beosztás)
  • Szombati munkavégzés is

Amit kínálunk

Átlagosan elérhető bruttó jövedelem: 254.000 Ft/hó*

 

Alapbér: Bruttó 190.000 Ft/hó

* A bér tartalmazza az alapbért, átlagos műszakpótlékot és túlórát, cafetériát és vásárlási kedvezményt.

 

Béren felüli juttatások:

  • Havi 8.000 Ft választható cafetéria csomag (SZÉP kártya, Egészségpénztár, Egészségbiztosítás, Tesco utalvány)
  • Autóval történő munkába járási költségtérítés - 30 Ft/km
  • 15%-os dolgozói kedvezmény minden Tescós vásárlás után
  • 25 nap garantált alapszabadság pályakezdőknek is
  • Ingyenesen igénybevehető támogatóprogram, mely pénzügyi, jogi és életvezetési kérdésekben segíti minden Tescós munkatársat és családtagját
  • Családbarát támogatásaink: extra szabadságnapok - gyermek születésekor, örökbefogadáskor, nevelőszülővé váláskor, valamint lombik programban résztvevőknek, gyermekükkel első osztályt kezdőknek -, babacsomag juttatás, illetve évi 4 hét nem fizetett szabadság lehetősége
  • Jubileumi jutalom
  • Angol nyelvtanulás támogatása

 

#LI-DNI

Céginformáció

Az ország egyik legnagyobb és immáron harmadszor a szektor legjobb munkáltatójaként is elismert kiskereskedelmi láncaként biztos és kiszámítható megélhetést kínálunk. Mi, a Tescónál napról napra többet teszünk a vásárlókért, a közösségekért és bolygónkért.

Sikeres működésünk alapköveit kollégáink jelentik. Minden feltételt biztosítunk, hogy jól érezd magad, és akár családosként is megtaláld a Neked szóló lehetőséget nálunk. Ha szeretnél fejlődni és előrelépni a karrieredben, abban is támogatunk. Emellett rendszeres közösségi programokat és egészséges életmóddal kapcsolatos workshopokat, termékkóstolókat szervezünk a kollégák számára. Törekvéseink eredményeként nemcsak munkatársaink elégedettek és több mint 80%-a ajánlja a Tescót mint munkahelyet, hanem 2022-ben már a 3. alkalommal lettünk 'Az Év boltja - Az év munkáltatója az FMCG kiskereskedelemben' díj büszke tulajdonosai is.

Jelentkezés módja

Jelentkezni a lenti "Jelentkezem" gombra kattintva lehet.
Cégnév: TESCO-GLOBAL Áruházak Zrt.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
FRISS HASONLÓ ÁLLÁSOK
E-MAILBEN

A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.

HASONLÓ ÁLLÁSOK
Recepciós-asszisztens Pest megye

a munkáltató munkájához szükséges asszisztensi, titkársági feladatok elvégzése irodavezetés iroda adminisztratív és szervezési feladatainak ellátása, ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE
Irodai adminisztrátor Szabolcs-Szatmár-Bereg megye

Mezőgazdasági cégünkhöz irodai pozícióba keresünk adminisztrátor, ügyintézőt hosszú távra. Főbb feladatok: termény elszámoláshoz kapcsolódó nyilvántartások ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE