
Adminisztrációs asszisztens - Diákmunka - Br. 1750 Ft/óra - Budapest
Europ Assistance 1997 óta van jelen Magyarországon, és biztosít assistance szolgáltatásokat partnereik és ügyfeleik számára a magyar, román és szerb piacon. Régiós központként az Europ Assistance Magyarország bármilyen helyzetben képes segíteni ügyfeleinek a környező országokban, valamint egyedülálló nemzetközi hálózatuknak köszönhetően bárhol a világon. Szolgáltatásuk kulcsa egyedülálló szolgáltató partnerekből álló világhálózatuk és 40 speciális felkészültségű éjjel-nappal működő segélyhívó központjuk, melyek a világ több mint 208 országában teszik lehetővé az azonnali helyszíni beavatkozást az év 365 napján.
Főbb feladatok, munkák:
- Telefonos segítségnyújtással foglalkozó ügyfélszolgálati kollégáink támogatása a háttérmunkák feldolgozásában magyar és angol nyelven.
- Az Ügyfelek megoldandó káreseményeivel együtt járó adminisztrációs tevékenységek elvégzése: külföldön történő egészségügyi ellátás megszervezése baleset/betegség esetén.
- havi min 90-95 óra vállalása, nyáron min 100-120 óra
- munkavégzés alapvetően hétfőtől-péntekig, különböző műszakokban történik (6:30 és 23:00 között)
- plusz 2-3 hétvégi nap vállalása havonta
- legalább 1 hétköznap délelőtti műszak vállalása hetente
- hosszútávú munkavégzés esetén, a nyarat követően szükséges vállalni:
- 2-3 éjszakai műszakot havonta
- a műszakok mindenestben 4-6-8 órásak (nincs köztes, 3, 5, 7 stb.)
FIZETÉS (havi elbírálás alapján történik):
- alap órabér: bruttó 1750 Ft/óra
- imagasló teljesítmény, megbízhatóság esetén: bruttó 1850 Ft/óra
- 18:00 – 6:00 közötti munkavégzés esetén +30% bérpótlék, ünnepnapi munkavégzés esetén +100% bérpótlék
Az álláshoz tartozó elvárások:
- nappali tagozatos hallgatói jogviszony, aktív (vagy passzív, ha 25 év alatti a diák) formában
- megbízhatóság
- aktív, kommunikációs szintű (legalább B2-es) angol nyelvtudás; plusz nyelv ismerete előny
- jó kommunikációs készség, talpraesettség, segítőkészség, ügyfél- vagy vendég-orientált hozzáállás
Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
- Minél több műszak vállalása
- Hasonló területen szerzett munkatapasztalat, vagy vendéglátásban, eladói munkakörben elsajátított gyakorlat
Amit kínálunk:
- rövidtávú munkalehetőség
- fiatalos, pörgős csapat
- rugalmas munkaidő
- előrelépési lehetőség, amennyiben elégedettek vagyunk a munkáddal és a nyarat követően is maradnál a cégünknél
- trainingeken való részvétel
- betanuláshoz szükséges oktatóanyagok és mentor biztosítása
- céges rendezvényeken, csapatépítőn való részvétel
- gyümölcs kedd, szezonális ajándékok
- szezonális bónusz
- ajánlási rendszer (bring a friend)
- hosszútávú munkavégzés esetén, a nyarat követően, önálló munkavégzés esetén alkalmi jelleggel Home Office lehetőség
- A bruttó bér 2023. január 1-től egyenlő a nettó bérrel havi bruttó 499.952 Ft-ig, ha még nem töltötted be a 25. életéved.
- A 499.952 Ft-os összeg fölött 15% SZJA-t kell vonnunk továbbra is. A kedvezmény azokra a hónapokra jár, amelyekben a fiatal a 25. életévét még nem töltötte be.
- A kedvezmény abban a hónapban érvényesíthető utoljára, amelyben a fiatal betölti a 25. életévét.
Állás, munka területe(i):
- Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
- Adatrögzítő
- Adminisztrátor, Dokumentumkezelő