Adminisztrációs asszisztens
Szaktudásunkat az autóipar, légi és űripar, az ipari automatizáció, és a telekommunikáció területein kamatoztatjuk. Partnereink közt tudhatjuk a következő nagy szervezeteket: NASA JPL, Airbus, Embraer, Thales, Ericsson, Wabtec, Ford, Honda.
Cégünk szakmai tanácsadást, mérnöki tervezőeszközök kutatás-fejlesztését, integrációját, valamint a tervezési folyamatokban használatos minőségbiztosítási szolgáltatásokat biztosít, emellett saját, innovatív termékcsaládunk, az IncQuery Suite is jelen van a piacon.
Most lehetőséged nyílik, hogy csatlakozz 55-60 fős fiatal, szakmailag magasan képzett csapatunkhoz, ugyanis Adminisztrációs asszisztens pozícióba keresünk új munkatársat!
Főbb feladatok, munkák:
- Rendszeres és eseti riportok készítése
- Havi bérszámfejtés adatainak előállításában, összegyűjtésében való aktív részvétel
- Munkavállalói nyilvántartás folyamatos aktualizálása
- Munkabérjegyzékek kezelése a HR szoftverben
- Munkaszerződések, módosítások, munkaköri leírások és egyéb dokumentumok kezelése, az aláírási folyamat koordinációja, lebonyolítása
- Munkavállalók jelenléti íveinek kezelése
- Belső szabályzatok kezelése
- Foglalkozás egészségügyi nyilvántartás vezetése, a munkavállalók alkalmassági vizsgálatra történő elküldése és dokumentáció
- Képzések szervezése, koordinálása, nyilvántartása
- Csapatépítő programok szervezése, nyilvántartása
- Egyéb ad-hoc feladatok
Az álláshoz tartozó elvárások:
- Legalább 1 év hasonló területen szerzett tapasztalat
- Legalább középfokú végzettség
- Angol nyelvű írásbeliség (szabályzatok, hirdetmények értelmezése, írása)
- MS Excel erős felhasználói szintű ismerete, továbbá a MS Office 365 termékek magabiztos használata (elsősorban MS Word)
- Monotonitástűrés
- Önálló, precíz munkavégzés
- Nyitottság új rendszerek használatának elsajátítására
- Megbízhatóság
- Logikus gondolkodásmód
- Jó kommunikációs és problémamegoldó készség
Amit kínálunk:
- Stabil munkahely, versenyképes fizetés
- BKV bérlet, illetve távolsági bérlet térítés 100%-ban
- Próbaidő után cafeteria juttatás
- Home office lehetőség
- Rugalmas munkaidő
- A közvetlen vezetővel együtt végzett munka
- Munkavállaló támogató program (EAP)
- Éves szabadságon felüli 3 pótnap
- Csapatépítő programok
- Családbarát munkahely
- Modern iroda Budapest belvárosában, ahol a konyhában mindig találsz kávét, teát, gyümölcsöt és csokit
Állás, munka területe(i):
- Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
- Adatrögzítő
- Adminisztrátor, Dokumentumkezelő
Jelentkezés módja:
A "Jelentkezem" gombra kattintás után kérjük csatolja magyar vagy angol nyelvű fényképes önéletrajzát!