IncQuery Labs Zrt.

Adminisztrációs asszisztens

Az IncQuery Labs Zrt. egy 2012-ben alapított innovatív szoftverfejlesztő vállalkozás, amely mára egy magyar többségi tulajdonú nemzetközi cégcsoport alapító tagja.   
Szaktudásunkat az autóipar, légi és űripar, az ipari automatizáció, és a telekommunikáció területein kamatoztatjuk. Partnereink közt tudhatjuk a következő nagy szervezeteket: NASA JPL, Airbus, Embraer, Thales, Ericsson, Wabtec, Ford, Honda.  
Cégünk szakmai tanácsadást, mérnöki tervezőeszközök kutatás-fejlesztését, integrációját, valamint a tervezési folyamatokban használatos minőségbiztosítási szolgáltatásokat biztosít, emellett saját, innovatív termékcsaládunk, az IncQuery Suite is jelen van a piacon.   
  
Most lehetőséged nyílik, hogy csatlakozz 55-60 fős fiatal, szakmailag magasan képzett csapatunkhoz, ugyanis Adminisztrációs asszisztens pozícióba keresünk új munkatársat!  

Főbb feladatok, munkák:

A Junior HR Manager munkájának támogatása az alábbiakban:
  • Rendszeres és eseti riportok készítése
  • Havi bérszámfejtés adatainak előállításában, összegyűjtésében való aktív részvétel
  • Munkavállalói nyilvántartás folyamatos aktualizálása
  • Munkabérjegyzékek kezelése a HR szoftverben
  • Munkaszerződések, módosítások, munkaköri leírások és egyéb dokumentumok kezelése, az aláírási folyamat koordinációja, lebonyolítása
  • Munkavállalók jelenléti íveinek kezelése
  • Belső szabályzatok kezelése
  • Foglalkozás egészségügyi nyilvántartás vezetése, a munkavállalók alkalmassági vizsgálatra történő elküldése és dokumentáció
  • Képzések szervezése, koordinálása, nyilvántartása
  • Csapatépítő programok szervezése, nyilvántartása
  • Egyéb ad-hoc feladatok

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Legalább 1 év hasonló területen szerzett tapasztalat
  • Legalább középfokú végzettség  
  • Angol nyelvű írásbeliség (szabályzatok, hirdetmények értelmezése, írása)
  • MS Excel erős felhasználói szintű ismerete, továbbá a MS Office 365 termékek magabiztos használata (elsősorban MS Word)
  • Monotonitástűrés
  • Önálló, precíz munkavégzés 
  • Nyitottság új rendszerek használatának elsajátítására  
  • Megbízhatóság 
  • Logikus gondolkodásmód 
  • Jó kommunikációs és problémamegoldó készség 

Amit kínálunk:

  • Stabil munkahely, versenyképes fizetés
  • BKV bérlet, illetve távolsági bérlet térítés 100%-ban
  • Próbaidő után cafeteria juttatás
  • Home office lehetőség 
  • Rugalmas munkaidő 
  • A közvetlen vezetővel együtt végzett munka
  • Munkavállaló támogató program (EAP)  
  • Éves szabadságon felüli 3 pótnap   
  • Csapatépítő programok  
  • Családbarát munkahely  
  • Modern iroda Budapest belvárosában, ahol a konyhában mindig találsz kávét, teát, gyümölcsöt és csokit

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Adatrögzítő
  • Adminisztrátor, Dokumentumkezelő

Jelentkezés módja:

A "Jelentkezem" gombra kattintás után kérjük csatolja magyar vagy angol nyelvű fényképes önéletrajzát!

Cégnév: IncQuery Labs Kft.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
HASONLÓ ÁLLÁSOK