Administrative Coordinator

Leírás

Jó szervezőkészséggel rendelkezel és van tapasztalatod költségvetés tervezésben és beszerzési rendelések kezelésében?

Jelentkezz a világ egyik vezető üdítőital gyártással és forgalmazással foglalkozó partnerünkhöz Administrative Coordinator pozícióba!

Friss diplomások és 1-2 év tapasztalattal rendelkezők jelentkezését is várjuk! :)

Administrative Coordinator

Feladatok

  • Megrendelések (PO-k) elindítása és nyomon követése
  • A csapat költségvetésének kezelése
  • Költségelszámolások támogatása
  • Nemzetközi szintű kapcsolattartás (Shanghai-tól Mexikóig) az alábbi területek képviselőivel: Global Hydration, Sports, Tea and Coffee

Elvárások

  • Magabiztos angol nyelvtudás (B2-es szint, vagy magasabb)
  • Erős költségvetés-menedzsment képesség
  • Jó szervezőkészség
  • Precíz munkavégzés
  • Proaktív hozzáállás
  • Jó probléma megoldó- és felvető képesség
  • Preferáltan 3-5 év tapasztalat:
  • beszerzési rendelések kezelésében,
  • fizetések adminisztrációs folyamataiban
  • és a beszállítók jóváhagyásában
  • Friss diplomás, illetve 1-2 éves tapasztalattal rendelkező jelöltek jelentkezését is várjuk

Amit kínálunk

  • Hosszú távú, biztos munkahely egy nemzetközi cégnél
  • Alapbéren felüli juttatási csomag
  • Lehetőség otthoni munkavégzésre (hibrid munkarend)
  • Rendszeresen szervezett programok: pl. családi nap, csapatépítők
  • Magánorvosi ellátás
  • Betanítási időszak alatt biztosított tréningek (P2P)

Munkavégzés helye

Dunaharaszti

Cégnév: Trenkwalder Kft
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
HASONLÓ ÁLLÁSOK