Az 1935-ben Mustafa Kemal Atatürk víziója alapján alapított Sişecam az üveg- és vegyipar globális szereplője. Olyan alapvető területeken tevékenykedik, mint a síküveg, üvegáruk, üvegcsomagolás és üvegszálak. Jelenleg a világ két legnagyobb üvegárugyártója és az öt legnagyobb üvegcsomagolás- és síküveggyártó között szerepel. Emellett a Şişecam jelentős szódabikarbóna-gyártó és vezető szerepet tölt be a krómkémiai termékek gyártásában. Törökországon kívül több országban, többek között Németországban, Olaszországban és az Egyesült Államokban is rendelkezik termelőüzemekkel. A 88 éves tapasztalattal, több mint 25 000 alkalmazottal és 14 országban való jelenléttel a Şişecam az ENSZ fenntartható fejlődési céljaihoz igazodó CareForNext stratégiája révén elkötelezett a fenntartható fejlődés mellett.
Újonnan épülő kaposvári gyárunkba keresünk most Administrative Affairs vezető kollégát.
A feladat leírása:

  • Épülettakarítás ellenőrzése (bejárás Beszerzéssel), kapcsolattartás takarító szolgálattal, beérkező takarítóeszközök átvétele, rendelés ellenőrzése, számlák ellenőrzése, -jóváhagyása
  • Kapcsolattartás az étel-/ italautomatákat üzemeltető szolgáltatóval, szükség esetén kapcsolattartás szolgáltató és munkavállalók között, esetleges hibabejelentés
  • Tárgyalók fogadóképes állapotának biztosítása: takarítás és rend ellenőrzése, befoglalások rendjének betartatása, hibák jelentése Karbantartás felé
  • Irattározási rend betartatása, kapcsolattartás megsemmisítő céggel
  • Céges buszok állapotának időszakos ellenőrzése (Beszerzéssel), útiköltség nyilatkozatok nyilvántartása, -adminisztrációja, új belépők megállóinak lejelentése, férőhelyek felügyelete, kapcsolódó számlák ellenőrzése
  • Céges autós flotta kezelése
  • Munkaidő nyilvántartó mágneskártyák kiosztása, kártyacsere, nyilvántartás vezetése
  • Öltöző- és ebédlőszekrények állapotának felügyelete, használatának biztosítása, kulcsok kiadása és – nyilvántartása
  • Kapcsolattartás a munkaruhák kiadásáért felelős munkatárssal, munkaruha szabályzat aktualizálása
  • Külföldi munkavállalók munkavállalással kapcsolatos ügyintézése: vízumkérelmek lebonyolítása és nyomon követése, szoros együttműködés a HR kollégákkal
  • Területéhez kapcsolódó riportálás és adminisztráció elkészítése
  • Területéhez kapcsolódó költségvetés elkészítése, a költségvetési célok megvalósítása, a felmerülő költségek ellenőrzése
  • Területéhez kapcsolódóan a telephelyen nyújtott szolgáltatások szerződéses/szolgáltatási normáknak való megfelelőségének biztosítása, kapcsolódó számlák fizetési és ellenőrzési folyamatai

Elvárások:

  • Folyékony angol nyelvtudás
  • Egyetemi vagy főiskolai diploma
  • Felhasználói szintű MS Office ismeretek
  • Terhelhetőség
  • Problémamegoldó képesség
  • Jó kommunikációs készség
  • Önálló és felelősségteljes munkavégzés
  • Pro-aktivitás

Mit kínál a cég számodra:

  • versenyképes bércsomag
  • csatlakozhatsz egy vadonatúj üzemhez, és az első dolgozók között lehetsz, akik alakíthatják annak jövőjét.
  • nemzetközi környezet
  • fejlődési lehetőségeket a jövőre nézve
  • ingázási támogatás
  • vállalati buszjárat
  • cafeteria-csomag
  • helyszíni étkeztetés a munkavállalók számára

Amennyiben érdekes lehet a pozíció jelentkezz angol nyelvű önéletrajzoddal!

JELENTKEZEM