Az 1935-ben Mustafa Kemal Atatürk víziója alapján alapított Sişecam az üveg- és vegyipar globális szereplője. Olyan alapvető területeken tevékenykedik, mint a síküveg, üvegáruk, üvegcsomagolás és üvegszálak. Jelenleg a világ két legnagyobb üvegárugyártója és az öt legnagyobb üvegcsomagolás- és síküveggyártó között szerepel. Emellett a Şişecam jelentős szódabikarbóna-gyártó és vezető szerepet tölt be a krómkémiai termékek gyártásában. Törökországon kívül több országban, többek között Németországban, Olaszországban és az Egyesült Államokban is rendelkezik termelőüzemekkel. A 88 éves tapasztalattal, több mint 25 000 alkalmazottal és 14 országban való jelenléttel a Şişecam az ENSZ fenntartható fejlődési céljaihoz igazodó CareForNext stratégiája révén elkötelezett a fenntartható fejlődés mellett.
Újonnan épülő kaposvári gyárunkba keresünk most Administrative Affairs vezető kollégát.
A feladat leírása:
- Épülettakarítás ellenőrzése (bejárás Beszerzéssel), kapcsolattartás takarító szolgálattal, beérkező takarítóeszközök átvétele, rendelés ellenőrzése, számlák ellenőrzése, -jóváhagyása
- Kapcsolattartás az étel-/ italautomatákat üzemeltető szolgáltatóval, szükség esetén kapcsolattartás szolgáltató és munkavállalók között, esetleges hibabejelentés
- Tárgyalók fogadóképes állapotának biztosítása: takarítás és rend ellenőrzése, befoglalások rendjének betartatása, hibák jelentése Karbantartás felé
- Irattározási rend betartatása, kapcsolattartás megsemmisítő céggel
- Céges buszok állapotának időszakos ellenőrzése (Beszerzéssel), útiköltség nyilatkozatok nyilvántartása, -adminisztrációja, új belépők megállóinak lejelentése, férőhelyek felügyelete, kapcsolódó számlák ellenőrzése
- Céges autós flotta kezelése
- Munkaidő nyilvántartó mágneskártyák kiosztása, kártyacsere, nyilvántartás vezetése
- Öltöző- és ebédlőszekrények állapotának felügyelete, használatának biztosítása, kulcsok kiadása és – nyilvántartása
- Kapcsolattartás a munkaruhák kiadásáért felelős munkatárssal, munkaruha szabályzat aktualizálása
- Külföldi munkavállalók munkavállalással kapcsolatos ügyintézése: vízumkérelmek lebonyolítása és nyomon követése, szoros együttműködés a HR kollégákkal
- Területéhez kapcsolódó riportálás és adminisztráció elkészítése
- Területéhez kapcsolódó költségvetés elkészítése, a költségvetési célok megvalósítása, a felmerülő költségek ellenőrzése
- Területéhez kapcsolódóan a telephelyen nyújtott szolgáltatások szerződéses/szolgáltatási normáknak való megfelelőségének biztosítása, kapcsolódó számlák fizetési és ellenőrzési folyamatai
Elvárások:
- Folyékony angol nyelvtudás
- Egyetemi vagy főiskolai diploma
- Felhasználói szintű MS Office ismeretek
- Terhelhetőség
- Problémamegoldó képesség
- Jó kommunikációs készség
- Önálló és felelősségteljes munkavégzés
- Pro-aktivitás
Mit kínál a cég számodra:
- versenyképes bércsomag
- csatlakozhatsz egy vadonatúj üzemhez, és az első dolgozók között lehetsz, akik alakíthatják annak jövőjét.
- nemzetközi környezet
- fejlődési lehetőségeket a jövőre nézve
- ingázási támogatás
- vállalati buszjárat
- cafeteria-csomag
- helyszíni étkeztetés a munkavállalók számára
Amennyiben érdekes lehet a pozíció jelentkezz angol nyelvű önéletrajzoddal!