intelligens technológiai fejlesztések és a teljes életcikluson át tartó megoldások terén. Budaörsi telephelyükre várják elkötelezett és tapasztalt kollégájuk jelentkezését az alábbi pozícióba:

Admin support
 
Ami a feladatod lesz:
 

  • csoportvezetők támogatása adminisztratív feladatok elvégzésében,
  • a kollégák jelenléti ívének ellenőrzése, munkaórák rögzítése,
  • riportok és kimutatások készítése (meglévő minták alapján),
  • megrendelések rögzítése SAP-ban,
  • belsős munkavállalói tréningek nyomon követése,
  • alapvető irodai feladatok elvégzése (scan, posta, számlázás),
  • belsős vállalatirányítási rendszerek használata

      

Amit kérünk:
 

  • min. középfokú végzettség
  • angol nyelvismeret
  • kimagasló kommunikációs készségek szóban és írásban
  • magasfokú Ms. Office ( Excel ) ismeret
  • precíz, pontos munkavégzés
  • legyél elkötelezett az adminisztratív feladatok elvégzésében
  • hasonló, adminisztratív munkakörben szerzett min. 1-2 éves tapasztalat



Amit kínálunk:
 

  • rugalmasság   
  • csapatszellem, ambíció
  • laptop és telefon
  • hosszútávú lehetőség
  • cafeteria, egészség biztosítás
  • munkába járás támogatása




Munkavégzés helyszíne:
 

  • Budaörs 
Cégnév: ADECCO Kft.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
HASONLÓ ÁLLÁSOK