Admin Support/Recepciós - Budaörs

Amit ajánlunk:

  • Stabil munkáltatói háttér – amerikai hátterű multinacionális, tőkeerős vállalat, világszinten több, mint 100 000 munkavállaló, Magyarországon 350+ munkatárs
  • Fiatalos csapat
  • Versenyképes fizetés – teljesen bejelentett munkabér, minden jogi előírásnak megfelelő teljes munkaidejű foglalkoztatás
  • Fejlődési lehetőség – rengeteg belső képzési lehetőség, hosszútávú karrier és előrelépési lehetőségek
  • A legmodernebb igényeknek minden szempontból megfelelő irodai munkakörnyezet – az épület 2020-ban teljes átalakításon ment keresztül

Főbb feladatok

  • 40%-ban általános irodai adminisztrációs feladatok ellátása:
    • Irodaszerek rendelése
    • Konyhai eszközök/termékek rendelése
    • Posta, kimenő és beérkező dokumentumok kezelése
    • Kommunikációs anyagok megszerkesztése
    • Céges rendezvények szervezése, lebonyolítása
  • 30%-ban pénzügyi adminisztrációs feldatok ellátása:
    • Számlák iktatása, rögzítése
    • Beszállítókkal kapcsolattartás a számlázási kérdésekben
    • Purchase Orderek létrehozása, nyomon követése
    • Riportok készítése a számlákkal kapcsolatosan
  • 30%-ban recepciós feldatok ellátása:
    • Telefonhívások kezelése
    • Vendégek fogadása, elirányítása, belépőkártyák kiadása, parkolókhelyek foglalása

Elvárások:

  • Napi szintű használatra alkalmas angol nyelvtudás (minimum középfokon)
  • Proaktív, ügyfélorinentált szemlélet
  • Kommunikációs és problémamegoldó képesség
  • Rugalmasság
  • Precíz munkavégzés
  • Adminisztrációban szerzett 1-3 év tapasztalat

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Adminisztrátor, Dokumentumkezelő
  • Recepciós
  • Irodavezető

Jelentkezés módja:

A jelentkezéseket fényképes önéletrajzzal, bruttó fizetési igény megjelölésével a lenti "Jelentkezem" gombra kattintva várjuk, a tárgyban „Admin Support/Recepciós” megjelöléssel.

Cégnév: CBRE Global Workplace Solutions Kft.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
HASONLÓ ÁLLÁSOK
Recepciós munkatárs Pest megye

Recepciós feladatok ellátása – vendégfogadás, telefonkezelés, irodaszer rendelés, Kimenő papír alapú számlák, e-számlák és csatolmányainak kezelése, ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE
Recepciós Pest megye

40%-ban általános irodai adminisztrációs feladatok ellátása: Irodaszerek rendelése Konyhai eszközök/termékek rendelése Posta, kimenő és beérkező ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE
Receptionist Szabolcs-Szatmár-Bereg megye

szervezése és irányítása Bejövő hívások, faxok, postaküldemények kezelése, postai ügyintézés Futárok rendelése, küldemények elindítása, átvétele ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE