Szívesen dolgoznál Magyarország leggyorsabban növekvő, digitális alkalmazások fejlesztésében élen járó Bankjában?
 

Csatlakozz a GRÁNIT Bank csapatához

Adatvagyon menedzser

pozícióba!

 

Különösen büszkék vagyunk arra, hogy 2023-ban a Mastercard nekünk ítélte
„Az év bankja”, „Az év fiataloknak szóló pénzügyi megoldása”, „Az év akvizíciós marketing kampánya” és „Az év könnyű és kényelmes bankolási élménye” díjat, valamint 2. helyezést értünk el „Az év kiberbiztonsági kampány” kategóriában, továbbá „Superbrands” és
„Kiemelkedő digitális hitelintézet” védjeggyel rendelkezünk.

Milyen feladatok várnak Rád?

  • Az adatminőség biztosítása, az adatvagyon-gazdálkodási elvek kialakítása és alkalmazása az adatok teljes életciklusa alatt;
  • Az adatvagyon stratégia kialakításában való részvétel és a stratégiai célok eléréshez szükséges feladatok meghatározása;
  • A Szervezet adatvagyonának karbantartása (feltérképezés, nyilvántartás valamint folyamatos aktualizálás);
  • Adatvagyon elemeinek eléréséhez szükséges adatgazdák által meghatározott valamint jóváhagyott szabályzatban meghatározott kontrollok, jogosultságok kialakítása, felülvizsgálatának koordinálása, biztosítva az adatok megfelelő szintű védelmét.
  • Projektekben való aktív részvétel, az adatvagyon kezelés megfelelőségének dokumentált minőségbiztosítása;
  • Informatikai kockázatkezelésben való aktív részvétel;
  • Üzletmenet-folytonossághoz kapcsolódó incidensek kezelése, jelentése;
  • Folyamatos jelentés a területi vezető felé;
  • Auditokban történő aktív részvétel, adatszolgáltatás.

A sikeres pályázó jellemzői?

  • Felsőfokú végzettség informatikai, gazdasági vagy jogi területen.
  • Min. 2 év releváns tapasztalat adatkezelési, adatbiztonsági vagy IT területen.
  • Az MNB vonatkozó ajánlásai, jogszabályainak, valamint a DORA rendelet és egyéb releváns adatvédelmi szabályozások ismerete.
  • Erős analitikus képességek, proaktív hozzáállás a kockázatok kezelésében és adatbiztonsági incidensek kezelésében;
  • Kiváló kommunikációs készségek;
  • Önálló munkavégzés.

Előnyként értékeljük:

  • Ismered a pénzintézetek tevékenységére vonatkozó szabályozásokat;
  • Ismered a bankok üzleti- és háttérfolyamatait;
  • Pénzintézeti tapasztalattal rendelkezel.

Mit kínálunk?

  • Versenyképes jövedelem + egyéb béren kívüli juttatás (Cafeteria);
  • Képességeidnek megfelelő pozíció, folyamatos szakmai fejlődési lehetőség;
  • AYCM SportPass tagság, kedvezményes sportolási lehetőség az irodaházban és az ország több száz sportcentrumában;
  • Foglalkoztatás módja: alkalmazott, teljes munkaidő (heti 40 óra);
  • Munkavégzés időtartama: határozatlan (3 hónap próbaidő);
  • Munkavégzés helye: 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 8. Home Office lehetőség.

Állás, munka területe(i):

  • IT programozás, Fejlesztés
  • Adatbázisszakértő
  • IT üzemeltetés, Telekommunikáció
  • Információbiztonság

Jelentkezés módja

Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődésedet, valamint rendelkezel a kiírt tapasztalattal, kérjük, küldd el pályázati anyagodat fizetési igény megjelölésével a "Jelentkezem" gombra kattintva.

 

JELENTKEZEM