Feladatok

· Vevői számlázások előkészítése, ellenőrzése
· Vevőszámlák kiállítása
· A társaság által használt foglalási és számlázórendszer használata
· Elszámolások, riportok és ad hoc táblázatok, kimutatások készítése a vezetők és a tulajdonosok részére
· Belső nyilvántartási listák naprakész vezetése, adatrögzítés
· Szkennelés és iratrendszerezés
· Adminisztratív feladatok elvégzése
· Egyéb, a pénzügyi terület működéséhez kapcsolódó irodai adminisztratív feladatok ellátása

Elvárások

· Minimum középfokú végzettség/érettségi
· Legalább 3 év hasonló területen szerzett tapasztalat
· Pontos és precíz munkavégzés
· Felhasználói szintű számítógépes ismeretek (Word, Excel, Outlook)
· Nyitottság új rendszerek használatának elsajátítására
· Terhelhetőség, pro aktivitás

Előnyt jelent

· Pénzügyi vagy hasonló területen szerzett tapasztalat
· Középfokú angol nyelvtudás szóban és írásban

Amit kínálunk

· Versenyképes fizetés
· Fiatalos csapat és befogadó munkahelyi légkör
· Könnyű megközelíthetőség
· Lehetőség szakmai fejlődésre
· Stabil munkahely

Munkahelyi extrák

  • Céges rendezvények
  • Ingyen kávé, üdítő

Céginformáció

Legyen a Bqa Short Rent Kft. bővülő csapatának megbecsült tagja! Budapesti ingatlanok kezelésével és üzemeltetésével foglalkozó cégünk keresi új adatrögzítő munkatársát pénzügyi területre.

JELENTKEZEM


Cégnév: BQA Short Rent Kft.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév: