Az Otthon Centrum Hitel Center (HC Központ Kft.) Magyarország egyik vezető hitelközvetítője, mely hazánkban a legszélesebb banki és pénzintézeti kapcsolatrendszerrel rendelkezik. Tanácsadóink munkájukkal segítik ügyfeleiket azzal, hogy azonnali és teljes körű információkkal látják el őket az aktuális hitelfelvételi és biztosítási lehetőségekről. Célunk, hogy ügyfeleink kényelmesen, egy helyen megtalálják a számukra legmegfelelőbb konstrukciókat.

Ahhoz, hogy mindez megvalósuljon, egy szakmai csapat nyújtja az adminisztrációs támogatást. Megbízható, precíz és munkájára igényes munkatársat keresünk back office területre

Adatelemző asszisztens

pozícióba.

A munkakör nagyon összetett: nem csak magas fokú adminisztrációs precizitás, de határozott, magabiztos kommunikáció is szükséges a bankokkal és kollégákkal való napi szintű kapcsolattartás miatt. Ezen kívül a megfelelő számítógépes ismereteken is hatalmas hangsúly van, egy új pénzügyi szoftver bevezetése és átadása, valamint kimutatások készítése miatt.

Feladatok:

  • Kimutatások, elemzések készítése,
  • Adatszolgáltatás a kontrolling terület számára
  • Pénzügyi szoftver bevezetése, átadása, használata
  • Jutalékok elszámolása; egyeztetése,
  • Nyilvántartások naprakész vezetése,
  • Teljes körű adminisztráció,
  • Napi operatív működésben való aktív részvétel.

Követelmények:

  • Legalább középfokú végzettség
  • Magas szintű MS Office (elsősorban Excel) felhasználói jártasság (a kiválasztási folyamat során tesztelésre kerül, rendkívül fontos ennek a kiváló ismerete)
  • Előny a banki vagy pénzügyi területen szoftver bevezetésben, tesztelésben szerzett tapasztalat
  • Felelősségteljes, önálló munkavégzés
  • Nagy munkabírás, terhelhetőség

Amit kínálunk:

  • Határozatlan idejű szerződés
  • A jó munkát elismerő, támogató munkakultúra
  • Széleskörű kapcsolati háló
  • Felelősségteljes munka
  • Azonnali munkába állás
  • Könnyen megközelíthető munkahely
  • Kiemelt bérezés

Munkaidő:

H-CS 9-18

P 9-16:30

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Adminisztrátor, Dokumentumkezelő
  • Szakmai asszisztens
  • Bank, Biztosítás, Bróker
  • Elemzés

Szükséges tapasztalat:

  • Nem igényel tapasztalatot

Szükséges végzettség:

  • Középiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Nem igényel nyelvtudást

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Munkavégzés helye:

Budapest, II. kerület

Jelentkezés módja:

Fényképes pályázati anyagát a pozíció megjelölésével a lenti „Jelentkezem” gomb megnyomásával várjuk!

Cégnév: HC Központ Kft.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
HASONLÓ ÁLLÁSOK
Irodai asszisztens Pest megye

Az értékesítői területünk munkájához kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátásában számítunk rád A te feladatod lesz, az adásvételi szerződések, ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE